הסתה לרצח? מיצג גיליוטינה בהפגנת השמאל בתל אביב

בנוסף, חלק מהמפגינים במקום נשאו שלטים התומכים בחרם על ישראל • הליכוד: "מדובר בהסתה לרצח. ההפגנה חצתה את כל הקווים האדומים". בנט: "לעצור את הטירוף לפני שיהיה מאוחר". ואיך הגיבו המארגנים?

סערה בעקבות הפגנת השמאל "נגד השחיתות" בתל אביב: חלק מהמפגינים תועדו כשהם נושאים שלטים עם הכיתוב B.D.S. (התנועה הכלל עולמית לחרם על ישראל). בנוסף תועדו מספר מפגינים הנושאים שלטי תמיכה בנערה הפלסטינית שתועדה סוטרת לחייל צה"ל. אולם את מוקד תשומת הלב תפס מיצג גיליוטינה (כלי ששימש בעבר לעריפת ראשי מתנגדים למהפכות) שהובא למקום ע"י אחד המפגינים.

"הגיליוטינה הערב ברוטשילד היא הסתה לרצח ראש הממשלה נתניהו, בצד קריאות גנאי נגד הציונות. הפגנת השמאל ברוטשילד חצתה את כל הקווים האדומים", נמסר בתגובה מהליכוד.

יו"ר 'הבית היהודי', השר נפתלי בנט, הוסיף: "ההפגנות כשלעצמן – לגיטימיות, אבל את הטירוף הזה צריך לעצור לפני שיהיה מאוחר מדי".

צילומים מתוך חשבון הטוויטר של נפתלי בנט. צילום הגיליוטינה: ישי פרידמן

ואיך הגיבו המארגנים למיצג המפוקפק? "בנט אחי, אל תאבד עשתונות וההיסטריה מיותרת ואין ישראלים פטריוטים מאיתנו. זה שיגאל עמיר תומך של הבית היהודי לא הופך אותך לתומך שלו. הוצאת אלפים כשאולמרט טבע בשחיתות. תשאל את עצמך איך כל כך מהר אתה מול עשרות אלפי ישראלים שיוצאים לרחובות בכל הארץ נגד השחיתויות של מאפיית בלפור", כתב אלדד יניב.

בראיון לערוץ 2 הוא אמר: ״היו בהפגנה עשרות אלפי ישראלים פטריוטים עם דגלי ישראל. כשמסבים את תשומת ליבנו לשלט אידיוטי אנחנו אומרים: זה שלט אדיוטי. ואם היינו רואים אותו היינו שוברים אותו. ולא צועדים אחריו כמו ביבי ברעננה״.

נגד השחיתות ובעד הממלכתיות? אלו המניעים של מארגני ההפגנות

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שתולים של ביבי – להציגם כשמאלנים חוליגנים

למה הימין כועס
השמאל בסך הכל מרחיק את עצמו מידי שבוע מהשלטון לעוד כמה שנים

מעניין. לא ידעתי ש ה בי די אס BDS הם פטריוטים, מממ מעניין מאוד

תא העיר הכי מגעילה איזה בושה

סתומים, איזו מין תגובה? לומר "תתעלמו מהגיליוטינה"? איך אפשר להתעלם מזה? להביא גיליוטינה להפגנה נגד ראשי המדינה – בא לומר רק דבר אחד.

רק אין יראת אלוקים במקום הזה והרגוני…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו