Yonatan Sindel/Flash90

מלכיאלי דורש: לא לזיהום האוויר ליד הקריה החרדית בקריית גת

בעקבות סכנת זיהום האוויר המרחפת על הקריה החרדית בקרית גת, פנה ח''כ מלכיאלי במכתב לשר לאיכות הסביבה: מבקש את התערבותך במציאת מקום חלופי לתחנת הכוח. מלכיאלי קרא במכתבו לשר, להמשיך ולסייע להתפתחות האזור ולהתערב בסוגיה

בעקבות התעוררות המאבק של תושבי העיר קרית גת לסיכול הקמת תחנת הכוח ביער פלוגות, צמוד לקריה החרדית וסמוך לעיר החרדית העתידית שפיר, פנה חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי (ש"ס) לשר הממונה על איכות הסביבה, זאב אלקין, בדרישה כי יתערב בעניין לצורך מציאת שטח חלופי לתחנת הכוח, שאינו מהווה סכנה לתושבים.

"לאור הכוונה להקים תחנת כוח בעיר קריית גת, באזור אשר כיום מתגוררים בו עשרות אלפי אזרחים בנוסף לעשרות אלפים נוספים המתעדים להתגורר במקום [עפ"י תוכניות אשר חלקן כבר יצאו לפועל, ומשווקות לציבור בימים אלו ממש], מיותר לציין, את הסכנות הרבות הטמונות כתוצאה ממהלך זה, על שלל הבעיות.

בהמשך מכתבו פונה מלכיאלי אל השר: "ברצוני, לבקש את התערבותך, ע"מ לבדוק האם ניתן להעביר פרויקט זה, לאזורים אשר אינם מאוכלסים באוכלוסייה אזרחית. ברצוני להדגיש נקודה נוספת, אזור זה הינו אזור מוחלש מבחינה כלכלית, ובשנים אלו עובר תהליך שינוי משמעותי מבחינה זו, תוך הגעת אוכלוסיות חזקות ופריחה כלכלית. עלינו להמשיך ולסייע למגמות הללו, ומסופקני האם בניית תחנת הכוח היא המסייע לו".

יש לציין כי חבר העירייה מר שי זולדן פנה בימים האחרונים במכתב דומה לשר לאיכות הסביבה, זאב אלקין, ובה הטיל את האחריות על ההתנהלות של ראש העיר קריית גת מר אבירם דהרי, ובעקבות כך החליט דהרי לחזור בו ממשיכת העתירה כנגד הקמתה של תחנת הכוח.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שי זולדן לראשות העיר!!
נמאס מצביעות דהרי!!

גם אני מצטרף

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו