רכסים: התקיים מעמד הנחת אבן הפינה למרכז מסחרי "אלון רכסים"

הרב דן כהן, ראש המועצה:" כולנו תקווה ושאיפה שהצלחת המרכז המסחרי בעתיד, תגרום לכך שרשתות שיווק נוספות ירצו גם הן לפתוח סניפים בישוב"

בישוב רכסים נערך מעמד הנחת אבן הפינה למרכז המסחרי "אלון רכסים" שיבנה בין שכונת בני ביתך לשכונת החרובים. במעמד השתתפו רבני הישוב הרה"ג ר' יעקב מאיר זוננפלד והרה"ג ר' משה תנעמי, הרב דן כהן, ראש המועצה וסגניו, עסקני הישוב ותושבים. המרכז המסחרי "אלון רכסים" שיבנה ברכסים צפוי להיפתח תוך שנה על ידי חברת 'ריבוע כחול נדל"ן' שיכלול בין היתר מרכול גדול וחדש, מרפאות חדשות, סניף בנק ומספר חנויות שיתאימו לצביון המיוחד של האזור ויתנו מענה לתושבי רכסים, שעד כה נזקקו לנסוע לחיפה או למרכז הארץ על מנת לבצע את רוב הסידורים.

יצוין, כי הרב דן כהן, ראש המועצה פעל רבות מאז כניסתו לתפקיד כדי לסייע ולקדם את בניית המרכז המסחרי, הן במשרדי הממשלה והן בוועדות הבנייה על מנת שיהוה מענה עבור תושבי הישוב. במיוחד לאור העובדה שפרויקט הקמת המרכז המסחרי נסחב ועוכב שנים רבות מסיבות טכניות ושוליות .

הרב דן כהן, ראש המועצה בירך את רשת 'ריבעו כחול נדל"ן' על החלטתם להיות החלוצים ולהקים את המרכז מסחרי "אלון רכסים" בישוב לטובת התושבים. ראש המועצה הביע תקווה, כי אכן הקבלנים יעמדו בתאריכים שעליהם התחייבו לסיים את הבנייה, והוסיף, כי כולנו תקווה ושאיפה שהצלחת המרכז המסחרי בעתיד, תגרום לכך שרשתות שיווק נוספות ירצו גם הן לפתוח סניפים בישוב.

מר זאב שטיין מנכ"ל החברה היזמית הודה במילים חמות להרב דן כהן ראש המועצה ולפרנסי העיר על כך שהשכילו לחבר בין צרכי התושבים ליוזמה הפרטית והבטיח שהחיבור עם הקהילה החרדית יעשה ברגישות הראויה לאורך כל חיי הפרויקט.

יש לציין, כי הישוב רכסים הינו אבן שואבת בשנים האחרונות לאברכים בני תורה ובני עלייה המבקשים למצוא חיים של יישוב הדעת בממלכת התורה בצפון יחד עם אפשרות למצוא פרנסה לנשותיהם ועשרות משפחות חדשות כבר עברו להתגורר בו בשנים האחרונות.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מי זה האדם שעומד בצד שמאל של התמונה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו