צילום: פלאש 90

אחרי אישור חוק המרכולים: גפני מסמן את היעד הבא במאבק על השבת

יו"ר ועדת הכספים: "אני מחכה להזדמנות להעלות את החוק שלנו שיחול רטרואקטיבית ויכלול תל אביב". על אישור החוק בגרסתו הנוכחית: האופוזיציה ניהלה מסע נבזי נגד החוק". וגם: האם הוא יגבה מחיר מ'ישראל ביתנו' על התנהלותה?

"אני מחכה להזדמנות להעלות את החוק שלנו שיחול רטרואקטיבית ויכלול תל אביב. חוק המרכולים שעבר הלילה עצר את התהליך שראשי ערים ניסו לקדם": כך מצהיר הערב יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, בראיון לרדיו 'קול ברמה'.

על הקמפיין שניהלו ראשי ערים הגד החוק אמר גפני: "פגשתי את ראש עיריית אילת ושאלתי אותו למה הוא מתבכיין נגד החוק, גם היום יש חוק בעיר שלא לפתוח עסקים בשבת".

גפני התייחס להחרגה של חנויות הנוחות מהחוק, והסביר: "אף לוביסט של תחנות דלק לא דיבר איתי, לולא ההסתייגות מחנויות הנוחות, החוק לא היה עובר".

על הסערה הפוליטית סביב החוק אמר גפני: " האופוזיציה ניהלה מסע נבזי נגד החוק, והצליחה להשפיע גם על חלקים בקואליציה. הליכוד לא ידע למשול, זה היה צריך לעבור הרבה יותר מהר".

כשנשאל על התנהלותה ,הקואליציונית" של ישראל ביתנו סביב החוק בפרט, ובנושאי דת בכלל, אמר גפני: "לא אענה בשידור אם יהיה תג מחיר נגד ההתנהגות של "ישראל ביתנו".

לסיום נשאל גפני על חזרתו המסתמנת של ליצמן למשרד הבריאות והשיב: "כחבר ביהדות התורה אני דואג לליצמן שיחזור לתפקידו במשרד הבריאות, הוא עושה את התפקיד מצוין".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לא הבנתי מה היעד הבא??

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו