צילום: פלאש 90

שר האוצר משה כחלון: "אני מחויב להסכמים, אני לא מפרק קואליציות"

יו"ר כולנו השר משה כחלון אמר רגע לפני שתקציב המדינה יעלה מחר לאישור הממשלה, ועל רקע העימותים הרבים בקואליציה בתקופה האחרונה: "יש לי מדיניות ברורה, מדינית כלכלית ולכן אני מצליח לקדם את הנושאים שבהם אני מאמין. אני לא מפרק קואליציות"

חדשות טובות לראש הממשלה בנימין נתניהו מצד אחד משותפיו העיקריים בממשלה. יו"ר כולנו משה כחלון אמר רגע לפני שתקציב המדינה יעלה מחר לאישור הממשלה, ועל רקע העימותים הרבים בקואליציה בתקופה האחרונה: "אני לא מפרק קואליציות".

"שר אוצר הוא לא גזבר. יש לי מדיניות ברורה, מדינית כלכלית ולכן אני מצליח לקדם את הנושאים שבהם אני מאמין. אני לא מפרק קואליציות", אמר כחלון ב"וועידת העסקים של "גלובס" בבנייני האומה בירושלים.

הוא נשאל כיצד יחסיו עם נתניהו וענה: "כבר לא, לא" – ברמז לדבריו הקודמים, אז אמר "כבר לא". בניגוד לכך על יחסיו עם יו"ר המחנה הציוני אבי גבאי, בעבר שותפו בכולנו, אמר: "כבר לא".

לדבריו, "לא תמכתי בחוק הצרפתי, בשינוי בהרכב הוועדה לבחירת שופטים. כמו שאני מעביר חוקים שחלק מהקואליציה לא אוהבים, הם גם תומכים בזה. כל זמן שאני שותף בקואליציה, אני מחויב להסכמים קואליציוניים. דברים שאני יכול לחיות איתם".

במהלך הריאיון עם שר האוצר, פעילים חברתיים ומובילי מאבק הנכים, התפרצו לדבריו וקטעו אותו למשך דקות ארוכות. הפעילים קראו סיסמאות בעד הגדלת תקציבי הדיור הציבורי והשוואת קצבאות הנכות לשכר המינימום וצעקו בין היתר "הון, שלטון, עולם תחתון".

בנוסף הניפו המוחים שלטים שבהם נכתב "כחלון אתה שר אנטי חברתי כי אין תקציב לדיור הציבורי". כחלון אמר בתגובה: "אני רואה בזה מחמאה שאנשים מפגינים ובאים לצעוק ונותנים להם פה להביע את מחאתם".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

החובה הגדולה ביותר
זה לדאוג ולוודא שבבחירות הבאות ייעלם כחלון כליל מהמפה
הפוליטית לנצח
הוא חוד החנית בשמירה על
מגדל השן של מקור הרשע
של הבג"ץ ושליחיו
רודפי הדמוקרטיה ואשר בזים לכנסת שמשם מגיע כוחם בכלל
שונאי התורה ובזים לרוב ככל העם
ומשתלטים על כולנו בכח האגרוף
כברית המועצות של רוסיה ודומיהם וכאחרוני הפושעים ממש

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו