פלאש 90

נתניהו זועם על פרסום הקלטות בנו: "נחצו כל הקווים האדומים"

בישיבת הממשלה תקף נתניהו את פרסום ההקלטות ואמר שפנה ליועמ"ש במשרדו כדי לבדוק אם ניתן לפעול חוקית נגד העובד שהדליף. ראש הממשלה קרא לשרת המשפטים שקד לקדם חקיקה מחמירה נגד עובדים שיקליטו

יומיים לאחר פרסום הקלטות יאיר נתניהו השבוע במהדורה המרכזית, ראש הממשלה יוצא למתקפה נוספת נגד התחקיר: בישיבת הממשלה אמר נתניהו כי "נחצו כל הקווים האדומים".

על פי דיווח בחדשות 2, ראש הממשלה ביקש משרת המשפטים איילת שקד לבחון קידום חקיקה בנושא וגם אמר כי בחן עם הייעוץ המשפטי במשרדו מה ניתן לעשות נגד העובד שלטענתו הקליט את בנו בקיץ 2015.

שרת התרבות מירי רגב העלתה את הנושא לדיון במהלך ישיבת הממשלה בנושא התקציב ואמרה: "זה לא יכול להיות, גם לי יש מאבטח. נסעתי היום לחוות גלעד, לא הגיוני שאני אפחד לדבר". נתניהו הסכים עם דבריה ואמר: "נשקול חקיקה בנושא".

ראש הממשלה הצהיר בישיבה כי פנה ליועץ המשפטי של משרד ראש הממשלה, על מנת לבדוק באופן חוקי מה ניתן לעשות בנושא ההקלטה – ובעיקר אם ניתן לפעול חוקית נגד העובד שהקליט ולחקור אותו בגין הפרת אמונים.

לאחר מכן פנה ראש הממשלה לשרה איילת שקד ושאל מה יש לה להגיד: נתניהו אמר כי "לא שמע" את אמירתה בנושא. שקד השיבה בקול חלוש – כך לפי הנוכחים – שתבדוק אפשרות לחוקק חוק בעניין הזה.

יאיר נתניהו: "אבא שלי סידר לך עכשיו 20 מיליארד דולר"

"שופכים את דמו של רה"מ בצורה שאין כדוגמתה, מבזים את הבן שלו"

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו