צילום: פלאש 90

רגע לפני ההמראה, נתניהו (שוב) תקף בחריפות את התקשורת

"יהיה מעניין לראות כיצד תתעלם התקשורת העוינת מביקור היסטורי זה או תגמד אותו, כפי שעשתה בביקורים דומים בעבר...אל תשארו במתח. הם ימשיכו לחצות כל קו אדום של אתיקה עיתונאית, הוגנות ואנושיות בהכפשות מרושעות"

רגע לפני שהמריא לביקור מדיני בהודו פרסם ראש הממשלה הודעה בה הוא תקף בחריפות את התנהלות כלי התקשורת בעניינו. "הלילה אצא לביקור גומלין בהודו לאחר ביקורו ההיסטורי של ראש ממשלת הודו בישראל. אני מודה לידידי, ראש הממשלה נרנדרה מודי, על כך שילווה אותי בחלק ניכר מהביקור, כולל סיור אישי במקום הולדתו. אנו הופכים את ישראל לכוח עולמי עולה – מדינה מחוזרת, חזקה ומשגשגת. כולנו יכולים להתברך בידידות המתהדקת בין ישראל למעצמה העולמית הודו. אנו מרחיבים את קשרי הסחר, הביטחון, התעופה, התיירות ושיתוף הפעולה הטכנולוגי", כתב נתניהו.

הוא הוסיף: "אבל על כל זה לא תשמעו בעיתונות. יהיה מעניין לראות כיצד תתעלם התקשורת העוינת מביקור היסטורי זה או תגמד אותו, כפי שעשתה בביקורים דומים בעבר. בייחוד יהיה מעניין לראות מה יעשו חברת החדשות 2 ומנהליה, שהתגייסו באופן חסר תקדים להיות כלי שרת בתעמולה היומית נגדי ונגד בני משפחתי.

ספויילר: אל תשארו במתח. הם ימשיכו לחצות כל קו אדום של אתיקה עיתונאית, הוגנות ואנושיות בהכפשות מרושעות, ביצירת תיקים יש מאין ובלחץ מגמתי על מרואיינים להצטרף להתקפות. הם עושים זאת בכל תכנית, בכל פאנל ובכל הזדמנות – ולזה הם קוראים עיתונות".

לדבריו, "האינטרס שלהם ברור: לנסות להכתיר ראש ממשלה נוח מהשמאל שיבצע את כל התכתיבים שלהם, וגם ימנע את הפיצול הצפוי של מהדורת החדשות. על ידי כך הם ינסו לשמר את המונופול הדורסני שלהם בפרשנות מגמתית ובסיקור מוטה של החדשות. זה לא יעזור להם, הציבור לא קונה את שטיפת המוח שלהם".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מבינים לליבך כבוד ראש הממשלה
אין צודק ממך ואין מישהו שיכול לתאר זאת טוב ממך
אתה עושה זאת בדר"כ בדיוק רב ובהסברה שורשית
ועל אף הכל לא בטוח שזו הדרך להתמודד עם מציאות מרושעת זו
זה משתלם בסוף?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו