פלאש 90

אשדוד: 69% בעד ריצה משותפת של כלל המפלגות החרדיות

חרדים המתגוררים בעיר אשדוד נשאלו האם לדעתם על המפלגות החרדיות להתמודד יחדיו בבחירות המוניציפליות המתקרבות. הנתון הגבוה מפתיע גם ברמה הארצית בשל הגיוון בקרב התושבים בעיר בין כלל המגזרים: הספרדי, החסידי והליטאי

אומנם מדובר בסקר מקומי, אך התוצאות עשויות ללמד על הלך הרוח בציבור החרדי המעדיף אחדות בין כלל המפלגות ושיתוף פעולה מקסימלי בין הסיעות השונות, שבסך הכל, רב המאחד ביניהם על המפריד.

"האם המפלגות החרדיות צריכות להתמודד בבחירות המוניציפליות בנפרד או יחד?" – לשאלה זו השיבו 69% מתושבי העיר אשדוד כי הם בעד ריצה משותפת, 26% הביעו את דעתם כי ריצה עצמאית עדיפה, ואילו ל-5% מהמשיבים אין עמדה בנושא.

תוצאות הסקר פורסמו במקומון האשדודי החדש מבית מרכז העניינים. בעיתון מסבירים כי אשדוד היא אחת הערים המסמלות יותר מכל את דו הקיום הפנים חרדי, כאשר בעיר קהילות מגוונות של הציבור הספרדי, הציבור החסידי והציבור הליטאי.

בנוסף, יחסי הכוחות בתוך העיר משקפים פחות או יותר את יחסי הכוחות במחנה החרדי הארצי, ולכן, הסקר אף יכול ללמד על רצון הציבור בכללותו למען האחדות המשותפת וסיום המריבות בין המפלגות החרדיות השונות, בערים נוספות ברחבי הארץ.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לא נכון, באשדוד אין כלל נציגות לטאית במועצה וברשימת ג', מפני שאין להם כ"כ הרבה קולות שם, מרבית הלטאים המתגוררים באשדוד משיוכים לפלג הירושלמי.

הלוואי, אך באו נהיה ריאליים, לא נשאלה שם שום שאלה "מי יהיה בראש?…." וכשזו הייתה נשאלת – כל העונים היו מבינים מיד שזה לא יכול ללכת, לצערינו.
אם יהיה בחירות בתוך הציבור מי בראש אולי אז כולם יקבלו את זה, ואולי גם זה לא….
אז חבל אבל נצטרך לחכות למשיח….

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו