מלחמת המואזין: יוגב "החוק יקודם", מוזס "לא נצביע על החוק"

ח"כ מוזס מיהדות התורה אומר הערב על חוק המואזין: "ו הייתה טעות שהצבענו עליו בקריאה הטרומית". חבר הכנסת יוגב מהבית היהודי אמר: "באנו לתקן צורך חברתי והתחשבות באזרחים".

יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ מנחם אליעזר מוזס אמר הערב בקול חי "לא נצביע על חוק המואזין. זו הייתה טעות שהצבענו עליו בקריאה הטרומית".

חבר הכנסת מוטי יוגב מהבית היהודי, מיוזמי החוק פנה לחכי"ם החרדים, ואמר, כי "מוטב שידעו שיש פה גזל שינה שאינו ניתן להשבה." הוא הסביר, "בתיקון לחוק הרעש, לא באנו לפגוע בתפילת המוסלמים. לפני מאה שנה לא היו רמקולים ובמדינות רבות, אסרו רעש זה". על כן הוסיף, "גם אנחנו בחוק, כתבנו רק את שעות מנוחת הלילה בין 23:00 ל 07:00. באנו לתקן צורך חברתי והתחשבות באזרחים, יהודים וערבים כאחד".

יו"ר הרשימה המשותפת ח"כ איימן עודה אמר הערב לקול ברמה כי "אנו מעריכים את החלטת יהדו"ת וש"ס לא לתמוך בחוק המואזין, גם הערבים וגם החרדים הם מיעוטים. אני גם מכבד את השבת ולא אעבור ברכבי בשכונות החרדיות של חיפה". עוד הוסיף עודה "יש ביננו לבין מפלגות החרדיות שיח חשוב, אבל הם חברים בממשלה הכי גזענית שהייתה כאן. נצביע נגד חוק הגיוס כי אנחנו מתנגדים לחוקי הממשלה".

חברי הכנסת החרדים הודיעו היום כי יתנגדו לחוק המואזין. זאת על רקע המשבר בין החרדים לליברמן שתומך בחוק.

הסיעות החרדיות הודיעו: נצביע נגד חוק המואזין

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שמעתי מאחותי שגרה באיזור רמת שלמה, שתמיד שמעו שם בלילה את המואזין, אך בחודשים האחרונים זה פסק, אם כן החוק מתייתר. כמו כן חייבים להעניש את ליברמן, ולא לקדם שום חוק שלו, כולל עונש מוות למחבלים. ה'גוי גמור' הזה צריך ללמוד את הלקח, וכגוי רוסי הוא מבין כנראה רק כוח.

אם המפלגה הערבית לא מוכנה להצביע בעד חוק הגיוס, גם אם נצביע בעד כך שהם יוכלו להמשיך למרר את לילותינו, אני לא רואה למה שנשחק לידיהם! אני חושב שיש לח"כינו להצביע בעד החוק השפוי והחשוב הזה ואשר לחשבון הפתוח עם ליברמן, לא יחסרו הזדמנויות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו