חיזבאללה מגיב לדובר צה"ל: "אנחנו יכולים להרוס את הצבא הישראלי"

חבר פרלמנט מטעם ארגון הטרור הלבנוני הגיב למאמר שפרסם דובר צה"ל. "לא כדאי לישראל לעשות מעשה טיפשי ולסבך את עצמה במלחמה איתנו. חיזבאללה חזק יותר היום ויש לו יכולות שמסוגלות להרוס את הצבא הישראלי לחלוטין"

תגובה ראשונה של חיזבאללה למאמר שפרסם נגדו דובר צה"ל בתקשורת הלבנונית: "אלו דברי הבל ופרובוקציה…לא כדאי לישראל לעשות מעשה טיפשי ולסבך את עצמה במלחמה איתנו. חיזבאללה חזק יותר היום ויש לו יכולות שמסוגלות להרוס את הצבא הישראלי לחלוטין", אמר חבר פרלמנט לבנוני מטעם ארגון הטרור.

לדבריו, "ישראל הפכה למדינה מבודדת באזור ובעולם. היא מנסה לכסות על מצוקתה, כיוון שהיא רוצה להציג את עצמה כחזקה".


(בוידאו: תרגיל שמדמה לחימה בחיזבאללה. צילום: דובר צה"ל)

כזכור, הבוקר פרסם העיתונאי טל לב-רם ב'מעריב' כי "בצה"ל מעריכים כי השנה הקרובה צפויה להיות מתוחה יותר בחזית הצפונית, ובפרט בגזרת לבנון מול חיזבאללה. הערכות אלה נשענות על החרפת ההצהרות מצד מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה, לצד בניין הכוח וההתעצמות המואצת של הארגון, וכן על ההכרעה המסתמנת במלחמת האזרחים בסוריה. כל אלה יחד עלולים להוביל להסלמה לאורך הגבול עם לבנון".

ע"פ הדיווח, ההערכות מדברות על כך ש"השנה הקרובה צפויה לעמוד בסימן שובו של הארגון הלבנוני־שיעי להתמקד בנעשה בארצו, תוך צמצום המעורבות הצבאית בסוריה. לפי ההערכה, מבחינת חיזבאללה קיים צורך בהגדרת ישראל כאויבת המרכזית. צורך זה צפוי להתחזק בחודשים האחרונים כחלק מאתוס ההתנגדות של הארגון ועל רקע הביקורת הפנימית בלבנון על המחירים הכבדים ששילם חיזבאללה בלחימתו לצד כוחות משטר אסד בסוריה. בישראל מזהים התגברות של מגמה זו בחודשים האחרונים.

ההערכה במערכת הביטחון אינה מתייחסת רק להחרפת הטון מצדו של חסן נסראללה נגד ישראל, אלא גם לתהליכי בניין כוח והתעצמות מואצים של חיזבאללה ומוכנותו הגוברת והולכת לקראת עימות אפשרי עם ישראל, אם יפרוץ".

//www.jdn.co.il/breakingnews/944508
//www.jdn.co.il/breakingnews/865266
//www.jdn.co.il/breakingnews/875680
//www.jdn.co.il/breakingnews/881835

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

גם הצבא המצרי חשב כך לפני 50 שנה. גם הצבא הירדני. גם צבא סוריה. וגם לפני 44 שנה. וגם בכל מלחמות ישראל חשבו אויבינו את אותן מחשבות אך הם לא לקחו בחשבון נתון אחד. ה' נלחם לעמו ישראל, ולא הצבא. הצבא הם רק חיילים במשחק של הקב"ה, ועל אף שיש מהם שאומרים "כוחי ועוצם ידי", רבים הם החיילים ששמים מבטחם בקב"ה, גם חיילים חילונים לפני מלחמות מתחזקים ומהרהרים בתשובה ולובשים ציצית והקב"ה עוזר להם במלחמתם הקדושה ("עזרת ישראל מיד צר") עם הישמעאלים הארורים

למה ? כי הם חושבים שאנחנו יכולים לבד עם הצבא עם הטכנולוגייה , מטומטמים..
אבל הם מסכנים תחיילים כי הדרך שלהם לא נכונה בלחימה בערבים, אנחנו רק מתגוננים ושולחים תחיילים לצבא להתגונן ובינתים מתים .. גם פעם היו נלחמים אבל לא מתגוננים אלא נלחמים כובשים הורגים אפילו ילדים.. אין מה לעשות זאת מלחמה עובדה שהם הורגים ילדים יהודים ותינוקות והתחילו גם לשלוח ילדים שיהרגו , אז להתגונן זו טעות גדולה ומסכנת תחיילים, בינתים מתים. חיילים במקום להלחם ברצינות חוזרים על המשחק שוב ושוב ושוב ,זה פשוט זלזול ..לא נכנסים בהם כמו שצריך

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו