צילום: פלאש 90

דיווח פלסטיני: צעיר שהפר סדר נהרג מאש צה"ל

על פי הפרסום של משרד הבריאות הפלסטיני, צעיר כבן 16 נורה למוות במהלך עימותים עם כוחות צה"ל סמוך לרמאללה. במערכת הביטחון הישראלית מסרו כי עשרות יידו אבנים, החיילים ירו כדורי גומי

משרד הבריאות הפלסטיני מדווח כי נער פלסטיני כבן 16 נורה למוות במהלך עימותים עם חיילי צה"ל, סמוך למראללה. במערכת הביטחון הישראלית טרם הגיבו לדיווחים.

לפי ההודעה של משרד הבריאות הפלסטיני, הנער פונה לבית חולים ושם מת מפצעיו. מצה"ל נמסר כי עשרות פלסטינים יידו אבנים במקום, והחיילים הגיבו בירי כדורי גומי. צה"ל חוקר את האירוע.

מוקדם יותר היום פגעו מפגינים פלסטינים במכונית של הקונסוליה האמריקנית בבית לחם. המפגינים פוצצו כנס בנושא שיווק בבית לחם משום שהגיע אליו מרצה אמריקני. כמה מהמפגינים פגעו ברכב הקונסוליה, בעטו בו וגרמו נזק למראות. אחרים יידו עגבניות אל המכונית, שנשאה לוחיות רישוי קונסולריות.

לפני כשבועיים נהרג צעיר פלסטיני בן 24 בעימותים עם כוחות הביטחון בכפר ג'יוס ליד קלקיליה. לטענת הפלסטינים, ההרוג הוא אחמד סלים בן 24. מצה"ל נמסר כי "הפרת סדר התפתחה סמוך לכפר ג'יוס שבמרחב החטיבה המרחבית "אפרים", שבמהלכה פלסטינים יידו אבנים לעבר כוח צה"ל. הכוח הגיב באמצעים לפיזור הפגנות ובירי חי, לאחריו פוזרה הפרת הסדר. מוכרת טענה על פלסטיני הרוג".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אלעד הפר סדר. ניסה להרוג חייל צה"ל עם אבן. לזה קוראים הפרת סדר

נו אז מה שמת ימותו כל המתפרעים המחבלים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו