צילום: פלאש 90

כץ תוקף: "פקידיו של ליברמן מגייסים כסף למען חמאס. אבסורד"

שר התחבורה התייחס הבוקר למצב ההומניטרי המידרדר ברצועת עזה וחזר על הצעתו להקים אי מלאכותי מול חופי הרצועה, תוך שהוא תוקף את אופן התמודדותו של שר הביטחון, אביגדור ליברמן, עם המצב הנפיץ ומציע "לשנות כיוון"

המתיחות בדרום: "אני מתריע בימים האחרונים שעזה נמצאת על סף קריסה הומניטרית והופכת לפצצה מתקתקת. אני חושב שרוב מוחלט בקרב חבריי מבין שצריך ליצור אי שיחובר בגשר לרצועה. דווקא הגורמים הבכירים בצה"ל תומכים בזה בצורה ברורה ושר הביטחון מתנגד" – כך אמר הבוקר שר התחבורה, ישראל כץ, בראיון לגל"צ.

הוא הוסיף: "אנחנו מתקרבים למצב שבו ישראל תצטרך להזרים תרופות ומזון לרצועה על חשבון המדינה…פקידיו של שר הביטחון מגייסים כספים על מנת להזרים לחמאס בעזה כדי למנוע קריסה כי ישראל אחראית על המצב בעזה, זה אבסורד".

כץ מציע: "בואו נוריד מעצמנו את האחריות על מה שקורה שם, זה יהיה פרס לישראל ולא לחמאס. המצב היום שאנחנו בתוך המציאות שבה מוחזקים החללים והשבויים, ובמקביל חמאס מתארגן וחופר – אבסורדי. בואו נקבע קו גבול וניקח אחריות. כשאני שומע הצעות בסגנון להכניס פועלים מעזה לפה אני אומר שזה אסון. אני לא רוצה למממן את מה שקורה שם…אנחנו צריכים ללכת להיפרדות מוחלטת ולשנות כיוון".

הרמטכ"ל: "שיקום – רק לאחר פתרון לשבויים"

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו