בתמונה: הרב רזיאל שבח הי"ד מובא לקבורה

"מחבל אחד חוסל, מה עם אלה שעדיין מחכים לרצוח עוד יהודי?"

אלמנתו של הרב רזיאל שבח הי"ד הגיבה על חיסול המחבל שרצח את בעלה, וסיפרה על ביקורה אמש אצל משפחתו של איתמר בן גל הי"ד: "הייתי שם אתמול בלילה. הכל מאוד מאוד טרי. אפילו לא עבר חודש ומרגיש כאילו עברו 40 שנה"

אלמנתו של הרב רזיאל שבח הי"ד הגיבה הבוקר באיפוק על חיסול המחבל שרצח את בעלה ואמרה: "אני ממש מרגישה את הרצון הזה לסגור חשבון, אבל כשזה בא מהול ברצח נוסף אז לא פתרנו את הבעיה…מחבל אחד חוסל, ומה עם כל אלה שעדיין מחכים לרצוח עוד יהודי? החיפושים אחרי המחבל הם לא מה שיפתרו את הבעיה כל עוד לא מוצאים את השורש".

בראיון לגל"צ נשאלה שבח על הסמיכות לפיגוע הירי אמש, בו נרצח הרב איתמר בן גל הי"ד, ועל התמונה המשותפת של שני הנרצחים. "התמונה יושבת אצלי כבר שנה, לא מצאתי את הקשר עד שהראו לי אותה. הייתי אצל האלמנה אתמול בלילה, הכל מאוד מאוד טרי. אני יכולה להגיד שאהיה לצידה…אפילו לא עבר חודש ומרגיש כאילו עברו 40 שנה".

מוקדם יותר פרסם רה"מ הודעה בעקבות החיסול: "אני מברך את כוחות הביטחון על הפעולה הנחושה והמורכבת שביצעו הלילה לתפיסת המחבל שבסופה חוסל. לפני כמה ימים אמרתי לאלמנתו של הרב רזיאל שבח ז"ל שנגיע אל המרצחים והלילה המשימה הושלמה.

כוחות הביטחון יגיעו אל כל מי שינסה לפגוע באזרחי ישראל ונמצה עמם את הדין. כך גם יהיה עם המרצחים של הרב איתמר בן-גל".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו