Yonatan Sindel/Flash90

סקר: אם ברקת לא יתמודד, ליאון צפוי לנצח את המירוץ הירושלמי

סקר שנערך בקרב תושבי הבירה מעלה כי אילו ניר ברקת יבחר לעבור לפוליטיקה הארצית - משה ליאון הוא בעל הסיכוי הגבוה ביותר לכבוש את כיכר ספרא מתוך רשימת המועמדים שכבר הודיעו על השתתפותם במירוץ הירושלמי

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת עדיין לא הודיע רשמית לאן מועדות פניו, ובינתיים, בעיר מתכוננים לאפשרות שיעבור לפוליטיקה הארצית והמועמדים הפוטנציאליים בעיני עצמם כבר מצחצחים חרבות ומתכוננים לקרב הגדול על הקומה השישית בכיכר ספרא.

מי שהפסיד לניר ברקת בבחירות הקודמות, משה ליאון, יכול לחייך. על פי סקר שפורסם בסוף השבוע ונערך על ידי מכון המחקר 'סמית' בהנהלת הסוקר רפי סמית, הוא בעל הסיכויים הגבוהים ביותר לזכות בכס הראשות. בתקופה האחרונה מנסה ליאון להתנזר מפטרונו הפוליטי, אביגדור ליברמן, במטרה להצליח לגייס את הקול החרדי לצידו.

בסקר, נשאלו המשיבים מי מתאים ביותר לתפקיד ראש העיר במידה וניר ברקת לא יתמודד. 39% מהתושבים מוצאים את משה ליאון מתאים ביותר, יוסי חביליו – 12%, עופר ברקוביץ – 11%, מאיר תורג'מן – 10%, אבי סלמן -3%, ו-25% עדיין לא גיבשו דעה.

בשאלה הספציפית יותר, למי תצביעו בבחירות, במידה וברקת לא מתמודד, נרשם קרב צמוד ותוצאה משתנה: משה ליאון – 19%, מאיר תורג'מן – 14%, עופר ברקוביץ – 13%, יוסי חביליו – 7%, אבי סלמן – 4%, 9% לא היו מצביעים, ו-34% השיבו עדיין לא החלטתי/לא יודע.

כשנשאלו הנסקרים על מי מבין רשימת המועמדים הם שמעו, ענו 79% – משה ליאון, חביליו – 58%, תורג'מן – 49%, ברקוביץ – 47%, אבי סלמן – 42%.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הכול טוב ויפה, עד שיוסי דייטש יגיש את מעמדותו, עד אז אפשר לתרץ מה שרוצים……

נפלאות הסקר… 39% חושבים שמשה ליאון מתאים ביותר לתפקיד ראש העיר, ורק 19% יצביעו עבורו…

אכן בכל הסקרים שנעשו במגזר החרדי דייטש מוביל בפער משמעותי על פני האחרים
נקווה שייבחר אכן ראש עיר חרדי ובא לציון גואל….

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו