צילום: פלאש 90

ארדן בפניה רשמית למנדלבליט: "לפתוח בחקירת טענותיו של אלשיך"

השר לביטחון פנים בפניה רשמית ליועמ"ש: "דבריו של אלשיך - אמירה שאמורה להדיר שינה". מוקדם יותר אמר ארדן במליאת הכנסת: "אם חס וחלילה חוקרים שמעורבים הכי רגישה במדינת ישראל מישהו מחפש עליהם מידע זה ודאי דבר שהציבור צריך לדעת אותו"

בהמשך לתשובת השר לבט"פ גלעד ארדן היום במליאת הכנסת בהצעה לסדר שעסקה בטענות על "מעקבים אחר חוקרי המשטרה שעסקו בחקירות רה"מ", במהלכה קרא השר ארדן ליועץ המשפטי לממשלה ד״ר אביחי מנדלבליט למצות את בדיקת הטענות החמורות בנושא זה – העביר הערב השר לביטחון פנים פניה רשמית ליועץ המשפטי לממשלה בנושא.

כזכור, מוקדם יותר אמר השר לביטחון פנים במליאת הכנסת "שאני שומע את מפכ"ל המשטרה וניתן להבין מדבריו גם אם זה לא נאמר בצורה הכי חדה ומפורשת ניתן להבין שיש לכאורה קשר בין הדברים, ודאי שזה מטריד אותי ואני קורא מכאן ליועץ המשפטי לממשלה לא להשאיר את הסוגיה הזו בחלל האוויר כיוון שגם נבחרי ציבור וגם הציבור וגם המשטרה כולם צריכים לקבל תשובות מהירות לשאלה מאוד מאוד משמעותית כי זה דבר קריטי.

אם חס וחלילה חוקרים שמעורבים הכי רגישה במדינת ישראל מישהו מחפש עליהם מידע זה ודאי דבר שהציבור צריך לדעת אותו ואם המשטרה איננה רשאית למסור את התשובה לחברי הכנסת או אפילו לי כשר לביטחון פנים,
היועץ המשפטי לממשלה צריך לעשות הכול מרגע זה כדי שהתשובות הללו ינתנו והוא ימסור את הדיווח או את ההבנה שלו למה שקרה לציבור כולו.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

קורא ליעוהמ"ש או למבקר או למי שיכול לפתוח בחקירה נגד לפיד בחשד לשוחד!!!

כל הסיבוב הזה יהיה אך ורק לטובת נתניהו. תזכרו מה אמרתי לכם…
עכשיו נתניהו קיבל תדמית של האיש שרוצים לחסל, להשתיק והישראלי הממוצע מאוד מזדהה עם דמויות כאלה…
כשהוא יצא נקי תהיה לו הילה של הגיבור הלאומי שניצח את כל מערכת החוק והמשפט והמשטרה והתקשורת והאופוזיצייה וכו.. בקיצור מדינה שלימה נגדו והוא מנצח כולם.
זה יוסיף לו 5 מנדטים

ניסיון נוסף לחיסול ההנהגה יכשל ויתרסק ולחילופין יחזק שוב את נתניהו אשר השם יהיה בעזרתו אל מול פני המוסלמים אשר יכולים לראות אולי הזדמנות לתקוף את ישראל המפורדת בתקופה זו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו