צילום" האו"ם

אבו מאזן יינאם באום: "במוקד הנאום ירושלים"

יו"ר הרש"פ יישא ביום שלישי נאום מדיני חשוב בפני מועצת הביטחון של האו"ם. דוברו: במוקד הנאום סוגיית ירושלים. השגריר דנון: "עוד תרגיל של אבו מאזן להתחמק ממשא ומתן ישיר"

ביום שלישי הקרוב צפוי יו"ר הרשות הפלסטינית לנאום בפני מועצת הביטחון של האו"ם.

בשיחה עם עיתונאים ברמאללה אמר דוברו של אבו מאזן, נביל אבו רודיינה, כי נאומו של אבו מאזן יתמקד בעיר אל-קודס (ירושלים) ובעקרונות היסוד הפלסטיניים מהם לא תהיה נסיגה.

"החל שלב חדש במאבק על השמירה על היעד הכולל של עמנו הפלסטיני, האומה הערבית והעולם כולו, והוא סוגיית אל-קודס על המקומות הקדושים שבה לאסלאם ולנצרות, מורשתה וההיסטוריה שלה, אשר אחדים מנסים לזייפן בסתירה לכל החוקים הבינלאומיים שקבעו תמיד את היות אל-קודס פלסטינית וערבית", אמר אבו רודיינה.

לדבריו, נאומו של אבו מאזן יהווה בבחינת מסר לעולם כולו ולפיו "הצדק, השלום והאדמה הם הדרך היחידה ליצירת מזרח תיכון בטוח ויציב ועולם משגשג החף מכל ביטויי הטרור".

שגריר ישראל באו"ם, דני דנון, התייחס הבוקר בראיון לרשת ב' לנאומו של אבו מאזן, בפני מועצת הביטחון "זה עוד תרגיל של אבו מאזן להתחמק ממשא ומתן ישיר, במקום להסתכל אל תוך ביתו – על ההסתה, על התקציבים שהוא מעביר למשפחות מחבלים", אמר דנון והוסיף: "במהות אנחנו יודעים ששום החלטה לא תעבור בלי תמיכה אמריקנית, ואנחנו בקשר עם השגרירה ניקי היילי".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו