Yonatan Sindel/Flash90

דרעי תומך בנתניהו: "לא צריך להפיל אותו רק על סמך חקירות"

שר הפנים הביע תמיכה בראש הממשלה ואמר כי "הוא מתפקד כרגיל". לדבריו, "העליהום התקשורתי לא משקף את המציאות. נתניהו פה בשביל להישאר. צריכים את נתניהו בעת הזאת, הוא נחשב אפילו למדינאי הבכיר ביותר בעולם"

שר הפנים וחבר הקבינט המדיני-ביטחוני אריה דרעי התייחס לראשונה לחקירות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר כי "העליהום התקשורתי לא משקף את המציאות. נתניהו פה בשביל להישאר". את הדברים אמר בראיון לתוכנית של יוסי אליטוב ואריה ארליך בכאן רשת ב'.

דרעי גיבה את נתניהו ויצא נגד הקריאות לכך שעליו להתפטר. "הוא מתפקד כרגיל", אמר שר הפנים. "אם הוא לא לחוץ מפילבר זה אומר שהוא יודע שלא היה שם משהו שיש לו מה להילחץ ממנו. אני לא מאשים לא את מנדלבליט ולא את אלשיך, אני אומר תנו להם לעשות את העבודה שלהם ותמתינו בסבלנות.

"אי אפשר לטלטל מדינה שלמה רק בשביל חקירת משטרה. אני נמצא בקבינט ואם הייתם יודעים עם מה מתמודדים שם הייתם מבינים שלהפיל ממשלה זה להפקיר מדינה שלמה. ממשלה מפילים בבחירות, לא בהפגנות".

על האפשרות כי הבחירות יוקדמו אמר דרעי כי "לא טוב למדינת ישראל כעת בחירות, אני אומר את זה במלוא האחריות, צריכים את נתניהו בעת הזאת, הוא נחשב אפילו למדינאי הבכיר ביותר בעולם. זו טובת המדינה וטובת עם ישראל. בטח שלא צריך להפיל אותו רק על סמך חקירות.

"אנחנו נאשר גם את התקציב וגם את חוק הגיוס, בל איומים ובלי לחצים. הממשלה זה היא הבית שלנו וכל מי שגר בבית, כל חברי הממשלה, מחויבים לשמור עליו".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מדוע אריה דרעי צריך כל כך להתחנף וכל כך להשתפל. הרי את האמת כבר יודעים שזו ממשלה דיקטטורית ולא דמוקרטית ולא יעזור אמרות טהורות בממשלת זדון. השם יחליט אם ביבי או בלעדיו נמשיך את התיקון בעולם הזה בעת הזאת וכל שצריך לנו בע'ה נקבל מאיתו ית'. מי שהלבין פניו של ביבי ברבים יקבל במלואו את עונשו בזרוע נטוייה. א'ס.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו