ארכיון. צילום: ועידת מינכן לביטחון

ראש הממשלה "אפס זליגות – הם חוטפים מייד"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם חניכי קורס המכללה לביטחון לאומי ופירט את עיקרי תפיסתו המדינית. "אין דבר כזה זליגה, אין דבר כזה טפטוף, הם חוטפים מיד. זו לא תמיד הייתה המדיניות, אבל המדיניות הזאת מוכיחה את עצמה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו פירט היום (שלישי) בפני חניכי קורס של המכללה לביטחון לאומי את עיקרי תפיסתו הביטחונית. "המדיניות שלי זה אפס זליגות. אין דבר כזה זליגה, אין דבר כזה טפטוף, הם חוטפים מיד. זו לא תמיד הייתה המדיניות, אבל המדיניות הזאת מוכיחה את עצמה", אמר בפגישה שנערכה במשרד רה"מ בירושלים.

בפתח דבריו הדגיש נתניהו בפני החניכים כי חשוב שיבינו את מדיניות הביטחון הלאומי כפי שהוא תופס אותה, משום שבסוף הקורס הם עתידים להשתלב בזרועות השונות של ביטחון המדינה. "במדינה קטנה כמו ישראל דבר אחד בטוח: אנחנו חייבים לשמר את יכולת ההגנה ויכולת ההתקפה והרתעה, שהיא ביסוד יכולת ההגנה", אמר.

"הדבר הפשוט ביותר, לפחות באזורנו, הוא שהסיכויים של החלש לשרוד הם לא גבוהים, מי ששורד הוא החזק", הוסיף רה"מ. "ולכן, תנאי יסוד לקיומה של מדינה כמו שלנו, במקום שבו אומות שלמות ומדינות פשוט נחרבות ובמהירות די גבוהה, זה שתהיה חזק ולא תהיה חלש". בהמשך הוסיף כי העוצמה הראשונה שמגדירה את החוזק של מדינת ישראל לתפיסתו היא העוצמה הצבאית. "זה ברור, בלי זה אין לך כלום", אמר.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

גאווה! גאווה!
אני מוחה.
הכח היחידי שיש לנו זה מה שה' נותן לנו
ואם בחוקותי תלכו…
ולא כוחי ועוצם יד

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו