תאונה קשה בדרום: נהג אוטובוס חרדי נפצע אנושות

תאונה קשה עם מעורבות משאית ואוטובוס שהחליקו לתעלה אירעה בכביש 6 סמוך למחלף שורק. "נהג האוטובוס היה לכוד כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית ונהג המשאית היה לכוד בהכרה"

תאונה קשה עם מעורבות משאית ואוטובוס שהחליקו לתעלה אירעה בכביש 6 סמוך למחלף שורק: נהג אוטובוס חרדי נפצע באורח אנוש לאחר שהתנגש במשאית. כתוצאה מההתנגשות הוא הידרדר לתאום, מה שככל הנראה הוביל לפגיעה הקשה.

יענקי ויינברג חובש באיחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה סיפר: "כשהגעתי למקום נתקלתי בזירה קשה של תאונה עם מעורבות אוטובוס ריק מנוסעים ומשאית. נהג האוטובוס היה לכוד כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית ונהג המשאית היה לכוד בהכרה. ביקשתי ממוקד איחוד הצלה להזעיק למקום צוותי כיבוי שהגיעו לזירה לחלץ את נהג המשאית ונהג האוטובוס. עומסי תנועה נוצרו עקב אופי התאונה והטיפול של הכוחות בזירה".

שלומי בדיחי ראש סניף איחוד הצלה בקרית גת סיכם: "כשהגעתי למקום יחד עם חובשים נוספים וראש סניף איחוד הצלה במבשרת ציון אופיר בן יצחק הענקנו טיפול רפואי ראשוני בזירת התאונה לנהג האוטובוס שנפצע באורח קשה ולנהג המשאית שנפצע באורח בינוני. צוותי כיבוי פעלו לחלצם מהאוטובוס והמשאית. נהג האוטובוס שנפצע קשה פונה במסוק לבית החולים ונהג המשאית שנפצע בינוני פונה בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים. מדובר בתאונה עם מעורבות אוטובוס ומשאית".

צילומים: דוברות 'איחוד הצלה'

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
9 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מה השם לתפילה??

נא להרבות בתפילה אליהו בן רבקה רחל חסיד סרט ויזניץ מצבו אנוש!

אליהו בן רבקה רחל

אליהו בן רבקה רחל

מצבו התיצב אבל זקוק עדיין לרחמי שמים מרובים!

זיכרו פורים יום גדול אפשר להתפלל על הכל נצלו אותו

ברוך דיין האמת

מה איתו?
הוסיפו לו את השם חיים לתפילה

העולם ניהיה מטורף , הייתי מציע למשרד התחבורה לבטל את הכליי רכב כולם שיהיו רק רכבלים ככה לא יהיו תאונות בכלל. שבת שלום

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו