נתניהו על משבר חוק הגיוס: "עם רצון טוב לא נלך לבחירות"

ראש הממשלה המריא לפנות בוקר לוושינגטון, והתייחס למשבר הקואליציוני סביב חוק הגיוס. לי יש רצון טוב, אני מקווה שגם לשותפים האחרים שלנו. במקרה כזה לא נלך לבחירות והממשלה הזאת יכולה לכלות את ימיה בתאריך הנקוב ב-2019"

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, המריא לפנות בוקר לוושינגטון לקראת פגישתו הצפויה עם נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ. רגע לפני עלייתו למטוס התייחס נתניהו למשבר הקואליציוני סביב חוק הגיוס והעריך כי ניתן למצוא פתרון באמצעות הידברות בין הצדדים.

"אין סיבה שזה יקרה ועם רצון טוב זה גם לא יקרה. לי יש רצון טוב, אני מקווה שגם לשותפים האחרים שלנו. במקרה כזה לא נלך לבחירות והממשלה הזאת יכולה לכלות את ימיה בתאריך הנקוב ב-2019", כך נתניהו.

על פגישתו הצפויה עם טראמפ אמר נתניהו: "זו נסיעה מאוד חשובה. אני אפגש עם ידיד גדול מאוד של ישראל וידיד אישי שלי, נשיא ארה"ב דונלד טראמפ. אני אודה לו קודם כל על ההחלטה ההיסטורית להעביר את שגרירות ארה"ב לירושלים ביום העצמאות, זו מתנה גדולה מאוד למדינה שלנו.

אני מתכוון לדון עמו על שורה של נושאים, אבל בראשם איראן, על התוקפנות שלה, השאיפות הגרעיניות שלה, הפעולות האגרסיביות שלה במזרח התיכון בכלל ובגבולנו ממש, בכל גבולותינו. אני חושב שהצורך להדוף את התוקפנות הזאת זה יעד משותף לנו ולמדינות הקרובות באזור, אבל קודם כל הוא שלנו, הוא של אזרחי ישראל.

אני יוצא בשמם של כל אזרחי ישראל, כפי שאני מבין זאת, להשיג שלוש מטרות: ביטחון, שלום ושגשוג כלכלי למען אזרחי ישראל, למען המדינה שלנו".

דיווח "הערכות בקואליציה: הולכים לבחירות"

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

החוק הפוטר בני תורה משרות ביטחון יאושר בכנסת כי הח"כים הערבים ייעדרו ויש רוב לחרדים עם התנגדות ישראל ביתנו רק שזה ספין להעביר את זה כחוק יסוד כי לזה צריך רוב של 61 ח"כים וזה העז שהחרדים מכניסים לחוק שיצטייר כניצחון חילוני רק הענין הוא האם בג"ץ יטען שהחוק לא שיוויוני והוא לא חוקי ופסול ואז באמת יטרכו את פסקת ההתגברות או שבג"ץ לא יפסול את החוק כי כל טענת בג"ץ עד עכשיו זה שלא היה חוק מוסדר הפוטר לומדי תורה מגיוס ואדרבה הממשלה חוקקה את חוק טל לגייס חרדים ובג"ץ ביטל כי החרדים לא עמדו ביעדי החוק ואח"כ הממשלה עודדה גיוס חרדים בחוק בממשלת לפיד ואח"כ הממשלה הנוכחית עשתה חוק לגייס חרדים ועל זה טען בג"ץ שאתה בעצמך מגייס חרדים ולא פוטר אותם מגיוס אז שיהיה גיוס שיוויוני וגם שאין שוויון כשחרדי מתגייס ופוטר חברו מגיוס וכן שאין שוויון כשספרדי מתגייס ופוטר אשכנזי מגיוס

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו