שוקי לרר

החכם עיניו בראשו: לא טסים לליזענסק בלי לבדוק בJDN ביטוח

כמו רבים שטסים להתפלל בציונו של הרה"ק בעל הנועם אלימלך, העדיף חיים לסמוך על הנס ולחסוך כמה שקלים ולוותר על ביטוח נסיעות. אחרי שהחליק ושבר את ידו, השנה הוא כבר יעשה ביטוח לפני שיעלה שוב על המטוס. וביטוח, כידוע, עושים בJDN

"למה לי להשקיע עוד כמה שקלים בביטוח נסיעות?", תמה חיים, שזעם על כך שפספס ברגע האחרון את הדיל לטיסה מוזלת לציונו של הרה"ק הנועם אלימלך מליזענסק, לקראת יומא דהילולא בכ"א אדר אשתקד. "בין כה אני טס רק למסלול מקוצר של 24 שעות. מה כבר יכול לקרות?".

אומר ועושה. נסע מיודענו להתפלל על הציון הקדוש בבקשה להיפקד בזרע של קיימא. הנסיעה עברה בצורה חלקה, התפילות נאמרו מתוך תחושת רוממות והשתפכות הנפש ובאופן כללי הייתה לו תחושה שקרובה ישועתו לבוא. הכל הלך כשורה, עד אשר יצא החוצה אל הקור הפולני, מעד ארצה ושבר את ידו.

לא נלאה אתכם בכל הפרטים הקטנים, רק נספר לכם שאם הוא חשב לחסוך כמה שקלים ולא לבטח את עצמו לפני הנסיעה, בדיעבד התברר כי לא רק שהוא נאלץ להוציא סכום כסף גדול פי כמה, הוא גם היה חוסך כאבים פיזיים רבים ועוגמת נפש עצומה לו רק היה מבוטח. השנה, נוסע שוב חיים לליזענסק לקראת כ"א אדר, הפעם כדי להודות על הולדת בנו בכורו. הפעם, הוא כבר מיהר לערוך ביטוח נסיעות.

כמובן, שביטוח נסיעות, לא רק לליזענסק אלא לכל יעד אליו טסים במהלך השנה, עושים רק בJDN ביטוח, ונהנים ממחירים זולים, שירות אישי, טיפול יסודי, מענה מהיר, והבטחה שיש צוות מקצועי שיעשה הכל על מנת להבטיח את הרוגע הנפשי שלכם במהלך הטיסה וזמן השהות בחו"ל.

לאתר הביטוח של JDN לחצו כאן.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו