צילום: פלאש 90

גורמי אכיפה מגיבים לנתניהו: "קרב מאסף נגד עדי המדינה הבאים"

בתגובה לסרטון של נתניהו ובו תקף את "תעשיית עדי המדינה", אמרו גורמי אכיפת חוק: "נתניהו עבר לתוכנית ב' - ומכוון ליועץ המשפטי לממשלה". יו"ר המחנ"צ אבי גבאי "ראש הממשלה כאחרון העבריינים. הולך על ראשו של היועץ המשפטי ומהלך אימים על עדים".

"נתניהו עבר לתוכנית ב' – ומכוון לכיוון היועץ המשפטי לממשלה". כך אמרו הערב (יום ד') גורמי אכיפת חוק בעקבות הסרטון שפרסם ראש הממשלה בנימין נתניהו ובו תקף בחריפות את מה שכינה "תעשיית עדי המדינה".

לדברי אותם גורמים נתניהו אמנם הזכיר את עדי המדינה שכביכול נמצאים כעת בידי המשטרה, אבל ברור שמי שאישר את ההסכם עם עדי המדינה הוא היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט. "עדי המדינה הם כוח מכריע בחקירות מהסוג הזה ואי אפשר לוותר עליהם, ועדיין מי שמאשר כל עד ועד, ואת התנאים לחתימה, הם פרקליט המדינה והיועץ המשפטי לממשלה".

"גם בלי עדי המדינה התיק הזה חזק ראייתי ואפשר היה ללכת איתו לכתב אישום. שני עדי המדינה מסרו בדיוק מה הם יכולים לתת, ואחרי שהחומר נבחן במשטרה בפרקליטות ואצל היועץ המשפטי לממשלה ההסכם אושר", אמרו הגורמים.

לדבריהם, "נתניהו מנהל מערכה סדורה. הוא לא מנהל את הקרב שהיה על עדי המדינה הקיימים, הוא מנהל מלחמת מאסף נגד עדי המדינה הבאים".

יו"ר המחנה הציוני אבי גבאי התייחס אף הוא לדבריו של נתניהו. "ראש הממשלה כאחרון העבריינים. אחרי המתקפה על המפכ"ל, נתניהו הולך על ראשו של היועץ המשפטי לממשלה ומהלך אימים על עדים. אין 'תעשיית עדי מדינה' בישראל. יש תעשייה של שחיתות שלטונית ובראשה עומד לא אחר מנתניהו עצמו. עם ישראל זכאי למנהיג שמחזק את ישראל ולא תוקף את רשויות החוק שלה".

יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד, הגיב גם כן הער לדברי נתניהו "אמירותיו של נתניהו היום נגד רשויות החוק הן שיא חדש של טירוף מערכות. עם כל ההבנה למצוקה שלו ראש הממשלה לא יכול להודיע לאזרחיו שהמשטרה, הפרקליטות, בתי המשפט וכל מערכת שלטון החוק עוסקת בקידום 'שקרים הזויים' ואסור לסמוך עליה".

"ראש ממשלה אמור לחזק את אמון הציבור במוסדות המדינה, לא לפגוע בהם באופן שייקח הרבה שנים לשקם. מדינת ישראל חשובה יותר מכל אחד מאתנו, כולל נתניהו. כשראש הממשלה מתחיל לפגוע במדינה בגלל בעיותיו האישיות, הוא חוצה קו אדום שאסור לחצות", דברי לפיד.

בסרטון שפרסם הערב אמר ראש הממשלה "קראתי על אדם שנלקח לחקירה, מפעילים עליו מכבש לחצים, אומרים לו – 'שקר, תהיה עד מדינה' – והוא מסרב. קשה להאמין שבמדינת ישראל, בדמוקרטיה שלנו ב-2018, יש דברים כאלה".

"אז אני רוצה להגיד כמה מילים על תעשיית עדי המדינה", הוסיף נתניהו. "לוקחים אנשים שטוענים שהם ביצעו איזה עבירה. מכניסים אותם למעצר, מהלכים עליהם אימים, אומרים להם – 'החיים שלכם הסתיימו, החיים של המשפחה שלכם הסתיימו. אנחנו ניקח מכם כמעט הכל, גם את החירות שלכם. אתם רוצים להיחלץ מזה? יש מוצא אחד – לכלכו על נתניהו. לא חשוב שתגידו שקרים הזויים, העיקר – לכלכו על נתניהו".


//www.jdn.co.il/breakingnews/964947
//www.jdn.co.il/video/964933

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

יצר המשטרה והשלטונות וכמובן השמאל לא מחפשים אמת או הם לא באמת שומרי החוק מפני הונאות או עבירות נגד חוקי המדינה,אלא זה בכלל לא מעניין אותם. מה שהם מחפשים ביצר הרע ושאת רשעותם זה אך ורק להוציא את ביבי כי הוא לא פועל לטובת הנוחות של רצונות השמאלנים. הם רוצים מדינה רפורמית מעורבת עם מעשי אנשי סדום וחוקי גויים . לא סתם נקראים מתייוונים. ביבי יהודי מידי בשבילם. והם משתמטים מיהדותם לכן אף ליבם לב של אבן עד כדי רדיפה ורמיסה כדי להשיג את צד האפל הקר והרחוק מקשר לשורשים. ממש נמצאים בסיטרא אחרא.

חברים! חשוב שנהיה עם עיניים בראש, זה נכון שנתניהו יש לו כישרון יוצא מן הכלל ומצליח עכשיו וגם זוכה לסקרים מחמיאים, אבל בואו נזכור שהסוף שלו קרוב עם כל הצער שבדבר אין סיכוי במציאות שיצא מזה…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו