Miriam Alster/Flash90

אייכלר: "אבני הכותל המערבי זועקות בשבי הבג"צ הרפורמי"

בתשובה לטענה כי חברי הכנסת החרדים אינם מודעים לקמפיין בחו"ל של הרפורמים נגד קדושת הכותל, קרא אייכלר במהלך כנס בראה"ב ליהודי התפוצות לצאת בקמפיין משלהם, ובכך לסייע להם במלחמתם בארץ נגד נשות הפרובוקציה ונגד בג"ץ התומך בהם

עשרות רבנים אורתודוקסים בארה"ב, העוסקים בקירוב רחוקים בקוינס, התכנסו לקבלת פנים לסגן יו"ר הכנסת ח"כ ישראל אייכלר. בדיון עלתה טענה שהנציגות החרדית אינה מודעת לסכנת התעמולה הרפורמית של "נשות הפרובוקציה" נגד הכותל המערבי בקרב יהודי ארה"ב.

בנאום צורב השיב אייכלר כי "יהדות התפוצות האמיתית הקשורה לשכינה השורה בכותל המערבי ומגיעה ברבבותיה לכותל בכל ביקור בארץ, הפקירה את הזירה התקשורתית והמשפטית לידי הכופרים הרפורמים אויבי הכותל ומשנאי השם. כשבאים זרים ליהדות, לחולל מהומות פריצות, בחסות פקודת הבג"צ, אבני הכותל זועקים בדומיה "עד מתי עוזך בשבי ותפארתך ביד צר".

"הפחד הממשלתי מן הרפורמים נובע מכך שיהדות התפוצות שותקת. עסקני השחיתות של קרנות ארגוני הרפורמים, מדברים בשם מליוני מתבוללים בתפוצות. הם הפכו את הכותל לבמת הצגות תמונות מלחמה נגד ההלכה, כדי להרחיק את יהודי אמריקה מכל זיק של יהדות ואמונה. אנחנו מקבלים מכות מבג"צ ואתם חשים בתוצאות ההסתה בשטח"

לדברי אייכלר, "אנחנו עושים מה שאפשר להגן על קדושת הכותל מבפנים. הגיע הזמן שלכם לקום על דבר אמת ולהכריז: "אנחנו היהודים בתפוצות, הבאים לישראל ומתפללים ליד הכותל. אנחנו תומכי ישראל ואוהבי ארץ ישראל ודורשי טובתה בכל רמות המימשל האמריקאי. לא הבוגדים הנלחמים נגד ישובי ארץ ישראל ותומכים בחרם הערבי נגד מדינת ישראל, מייצגים את יהדות אמריקה. רק שומרי השבת והכשרות, מבטיחים את עתיד העם היהודי ואת הקשר בין יהדות הגולה לישראל.

"אם לא תפתחו קמפיינים לזעוק את זעקת הכותל המערבי המחולל, לא נוכל להילחם על קדושת הכותל המערבי מול הנשק השלוף של שופטי הבג"צ הריפורמי בארץ ישראל". – אמר אייכלר לרבנים העוסקים בקירוב רחוקים בארה"ב.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו