צילום: פלאש 90

אלדד יניב עוזב את מפלגת העבודה: "אנחנו נאבקים והם מונעים בחירות"

סערה במחנ"צ: בעקבות הידיעות על כך שבכירים במפלגה סייעו בתהליך שמנע את הקדמת הבחירות ליוני, הודיע האיש המזוהה ביותר עם המחאה נגד נתניהו על עזיבתו את המפלגה. " מזעזע ובלתי נתפס. מנהלים מאבק כבר מעל שנה, והם נעדרים"

אלדד יניב, האיש שמזוהה יותר מכל עם המחאה השבועית נגד ראש הממשלה, הודיע כי הוא עוזב את מפלגת 'העבודה'. הרקע: הידיעות על כך שראשי המפלגה תיאמו עם חלק מראשי סיעות הקואליציה התנגדות להקדמת הבחירות ביוני, זאת בעקבות הסקרים המאיימים, מה שגרם לרה"מ לחזור בו מהקדמת הבחירות היות והוא הבין שאין רוב בכנסת להצעה.

"לא חושב שאני יכול להמשיך להיות חלק – מנהלים מאבק כבר מעל שנה, והם נעדרים. רואה בקהל את שמולי ואת סויד אבל לא את הצמרת", דברי יניב בראיון לגל"צ.

"עושה עלי סיבוב": קרע בין מני נפתלי לאלדד יניב

מוקדם יותר צייץ יניב בחשבון הטוויטר שלו: "אני כל כך נסער מהסיפור הזה. זה כל כך מטורף. כל כך משוגע. נשבר הלב. שנה אנחנו נאבקים ברחובות שהוא יילך. שהוא ייצא לנבצרות. שהוא יתפטר. שהוא יילך לבחירות. והנה, בתרגיל מסריח. ברגע. החברים שלנו. אנשים שאנחנו אוהבים. מוכרים הכל. מוכרים אותנו. למות".

עוד כתב: במו ידינו הורדנו את ביבי מהעץ שעלה אליו. במקום להסתער ולנצח. ביבי פחד מהחקירות והלך לבחירות ואז פחד מבחירות ואז עלה סקר ואז הסמרטוטים נבהלו. וירדו מחורשת האקליפטוסים ביחד עם ביבי במקום להפיל אותו. 90 יום לא מספיק אההה? 1000 יום אתם רוצים?".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

פירוד בין הרשעים – טובה לעולם

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו