אילוסטרציה. Yonatan Sindel/Flash90

בעקבות השריפה בבית המשפחה החרדית: עליה במצטרפים לJDN ביטוח

השריפה שכילתה את ביתו של אחד האברכים שנותר חסר כל וקרן צדקה נפתחה על מנת לסייע לו כלכלית. ההבנה שהשקעה של כמה שקלים חודשיים לביטוח הדירה הייתה מכסה את כל הנזק, הביאה לעלייה ברוכשי ביטוחי הדירות באתר JDN ביטוח

שריפה פרצה ביום שני השבוע ברחוב מסילת יוסף במודיעין עילית וכילתה את אחד הבתים של אברך המתגורר במקום. הלהבות יצאו מתוך מסתור הכביסה ועד מהרה גרמו לנזק עצום עבור כמה מהדירות בבניין המגורים.

שמועה עקשנית התרוצצה בזמן השריפה על כך שבמקום נמצא ל"ע גופת גבר ללא רוח חיים, אך בהמשך התברר כי מדובר היה בבובת משחק גדולת ממדים, מה שגרם לטעות בדיווח שהוכחש על ידי דוברות המשטרה שהודיעו כי באירוע לא היו נפגעים.

אומנם נפגעים בנפש לא היו ב"ה, אך נזק רב נגרם לרכוש. קופת צדקה מקומית אף הקימה קרן לתמיכה במשפחות האברכים שנותרו ללא קורת גג, אך נראה היה כי מעט השתדלות הייתה יכולה למנוע חלק גדול מעוגמת הנפש המתלווה לשריפה.

לו רק היה משקיע מידי חודש סכום של כמה עשרות שקלים בביטוח הדירה, חברת הביטוח הייתה מכסה את העלויות הכלכליות של השריפה, והם לא היו נאלצים לפשוט יד ולהמתין לתרומותיהם של המתנדבים בעם.

בעקבות השריפה, במהלך היומיים שחלפו מאז, נרשמה עלייה באחוז הפונים לרכוש ביטוח דירה דרך אתר JDN ביטוח, שם נהנים המבטחים ממקצועיות, שירות אישי, טיפול יסודי ופתרונות מתקדמים.

אם גם אתם רוצים לישון בשקט בלילה, בואו לעשות השתדלות ולבטח את הדירה באתר JDN ביטוח. לחצו על הלינק כאן.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שמח בשבילכם

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו