צילום: פלאש 90

רה"מ נתניהו עבר סדרת בדיקות בביה"ח ושוחרר לביתו

ראש הממשלה בנימין נתניהו עבר סדרת בדיקות בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, ושוחרר לביתו. הבדיקות מעידות על מחלה ויראלית קלה של דרכי הנשימה העליונות. נתניהו "בטוח שקצת מנוחה ומרק חם יסדרו את העניינים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו עבר הערב סדרת בדיקות בבית החולים הדסה עין כרם ושוחרר לאחר מכן לביתו. הבדיקות מעידות על מחלה ויראלית קלה של דרכי הנשימה העליונות.

נתניהו סבל בשבועיים האחרונים משפעת ורופאו האישי המליץ לו לנוח למשך שבועיים. בעקבות כך נדחתה חקירתו וכן בוטלו מספר אירועים בהם היה אמור להשתתף ביניהם טקס חתימת הסכם הגג באלעד. אך כעבור שבוע בלבד שב נתניהו לסדר יומו, מה שלהערכת רופאו גרם לכך שהערב החל לסבול מחום גבוה, בעקבות כך פונה לבית החולים לביצוע בדיקות.

מטעמו של ראש הממשלה נמסר הערב כי "ראש הממשלה בנימין נתניהו עבר הערב סדרת בדיקות בביה"ח הדסה עין כרם, בליווי רופאו האישי ד"ר ברקוביץ', ובטיפולם של רופאי ביה"ח, ד"ר אלון הרשקו, פרופ' אלון מוזס וד"ר אשר שלמון. רה"מ נתניהו הגיע לביה"ח עקב חום גבוה ושיעול. נתניהו סיים את סדרת הבדיקות וישוחרר הלילה לביתו. הבדיקות מעידות על מחלה ויראלית קלה של דרכי הנשימה העליונות, וכי הרופאים המליצו על מנוחה וטיפול תרופתי".

נתניהו מסר לאחר צאתו מבית החולים "תודה לכולכם על הדאגה! אני בדרכי הביתה, בטוח שקצת מנוחה ומרק חם יסדרו את העניינים. לילה טוב".

השר אריה דרעי התייחס לפינוי של נתניהו לבית החולים ״שמח לשמוע שראש הממשלה בדרכו הביתה. איחולי החלמה מהירה, בריאות טובה וחג כשר ושמח לך ולכל בית ישראל״.

ראש הממשלה פונה לבית החולים עקב חום גבוה

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אל תשכח תה רותח

כמה יעלה לנו ה'מרק החם' הזה?

תאכל מרק תהיה חזק. רק מרק. רק מרק . תאכל מרק תהיה חזק. זה פשוט מאד.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו