ארגון רחם נ"א חילק מאות סלי מזון לעילוי נשמת הבחור שנהרג בתאונה

מאות משפחות בחסידות ברסלב קיבלו סלי מזון במסגרת מבצע קמחא דפסחא בערים ירושלים בית שמש וביתר עילית # הארגון נוסד על ידי הרה"ח ר' רחמים פיש לזכרו של בנו הבחור נחמן פיש שנהרג בדרכו לטבול במקווה ביישוב ספסופה בער"ש לפני שבע שנים ביאהצ"ט של האר"י הקדוש בצפת

במבצע ‘קימחא דפסחא’ לקראת חג הפסח ארגון ‘רחם נ"א’ בהנהלת הרה”ח ר’ רחמים פיש שליט”א, מעסקני חסידות ברסלב, חילקו סלי מזון למשפחות, ומאות משפחות נוספות רכשו מוצרי מזון בסבסוד מיוחד בנקודות המכירות המסובסדות של הארגון.

"השנה", אומר הרב רחמים יו"ר הארגון, "חילקנו מאות עופות ודגים חינם למשפחות שקשה להם לחייך בחג, ובנוסף לכך עוד מאות משפחות קיבלו סבסוד בסכומים נכבדים לרכישת מוצרי המזון לחג".

עוד אמר הרב פיש "אני מתרגש לראות בכל פעם את החיוך העולה על פניהם של אחי הנמצאים זמנית במצב לא קל, ואני יודע יחד איתם שבעזרת השם התקווה להיות מהנותנים ולא מהמקבלים תתממש לכל אחד. בינתיים אני רואה כשליחות לעמוד לימינם ולסייע בעדם לשמוח בחג ולהרגיש בני מלכים בכל המובנים".

מתנדבי הארגון 'רחם נא' שינעו ברכבי הארגון את כמויות המזון לנקודות החלוקה והמכירות המסובסדות, ובימים האחרונים הם מספרים בסיפוק ובהנאה כי מגמת ההתרחבות בארגון נמצאת רק בראשית דרכה. "לאחר החג אנחנו נתרחב בעזרת השם עם עוד מספר כלי רכב שיקלו בשינוע סלי המזון, מערך התמיכה הקבועה במשפחות נזקקות יתרחב לאזורים נוספים וכל זאת במטרה להביא שמחת חיים לתוך בתי ישראל, גם בזמנים קשים", אומר לנו אחד מרכזי המתנדבים.

הבחור נחמן אליהו פיש ז"ל אשר על שמו ולזכרו הוקם הארגון, נהרג כאמור בשנת תשע"א בדרכו למקווה יחד עם חברו, לקראת שבת התאחדות ביישוב אור הגנוז, וכאשר צעדו שני הבחורים בדרכם מציון הרשב"י במירון אל המקווה בספסופה, התרחשה התאונה בשולי כביש ספסופה, אשר גבתה את חייו.

 

 

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו