לקראת הבחירות המקומיות: נציגי 'דגל' בהתייעצות ממושכת עם הגר"ג אדלשטיין

חברי הכנסת משה גפני, אורי מקלב ויעקב אשר, יחד עם גורמים נוספים בסיעה, עלו אמש למעונו של ראש ישיבת פוניבז' ודנו עמו ממושכות בבחירות לרשויות המקומיות בכלל, ולראשות עיריית בית שמש בפרט

הבחירות לרשויות המקומיות: נציגי 'דגל התורה' עלו אמש למעונו של ראש ישיבת פוניבז', הגאון רבי גרשון אדלשטיין, ודנו עמו ממושכות בבחירות הקרובות לרשויות המקומיות. במרכז הדיון: הבחירות לראשות עיריית בית שמש.

תוכן הפגישה וההחלטות – ככל שהתקבלו – לא דלף לכלי התקשורת, וב'דגל' מדגישים כי אין לקחת ברצינות את הדיווחים והספינים שרצים בכלי התקשורת השונים.

כזכור, בעקבות ידיעות ודיווחים שונים שהופצו בכלי תקשורת שונים אודות הכרעות שהתקבלו כביכול על ידי דגל התורה לקראת הבחירות המקומיות,פרסמה סיעת 'דגל התורה' ביום שישי האחרון הודעה רשמית, הנחשבת לחריגה, הכוללת הכחשה של הדיווחים שפורסמו.

בכירי הסיעה זעמו על הדיווחים השקריים, אשר נגעו בעיקר בנעשה בערים נתניה, קרית יערים ובית שמש. אותם בעלי אינטרסים החליטו להשתמש בשיטה מוכרת, במסגרתה מפרסמים כביכול התקבלו ההכרעות, וזאת על מנת להפעיל לחץ על מקבלי ההחלטות.

בהודעת ההכחשה הרשמית נכתב כי "בכדי להחליף נציג בישוב, או בכדי למנות נציג חדש יש לקיים דיון בהנהלת דגל התורה או גוף מצומצם מטעמה, לקבל את אישור ועדת הרבנים של התנועה והכרעת גדולי התורה שליט"א".

"בימים האחרונים התפרסמו ידיעות שכביכול התקבלו החלטות לגבי נתניה, קרית יערים ובית שמש. הפרסומים אינם נכונים", מדגישים בדגל התורה. "כל החלטה שתתקבל בכל ישוב לקראת הבחירות המוניציפאליות תתפרסם באופן מוסמך על ידי דגל התורה".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו