איראן לנתניהו: "ההאשמות בנאומך – תעמולה, לא חשף שום דבר חדש"

איראן מיהרה להשיב להאשמות שהשמיע ראש ממשלת ישראל הערב על הפרת הסכם הגרעין על ידי איראן. סגן שר החוץ האיראני, אמר כי "ההצגה של נתניהו הערב ילדותית ומעוררת גיחוך. ההצגה תוכננה מראש להיות מוצגת לפני שטראמפ יחליט לגבי הסכם הגרעין"

איראן מיהרה להשיב להאשמות שהשמיע ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, הערב (שני) בנאום המיוחד שנשא בקריה.

הטלוויזיה הממלכתית האיראנית כינתה את דבריו של נתניהו, לפיהם טהראן לא זנחה את תוכנית הנשק הגרעיני, "תעמולה". בדיווח נטען כי אמירות נתניהו לא היו חדשות.

שר החוץ האיראני, מוחמד ג'וואד זריף, טען כי הנאום היה "טענות כוזבות ולא חשובות". בהמשך הוסיף: "הנשיא טראמפ חוגג על מחזור האשמות ישנות שכבר טופלו על ידי הסוכנות לאנרגיה אטומית. כמה נוח. החשיפה לכאורה על ידי הילד שצעק 'זאב' תואמה ימים לפני ה-12 במאי. השמחה הפזיזה של טראמפ הורידה את המסכה". טרם הנאום, זריף כתב בטוויטר: "הילד שלא מסוגל להפסיק לזעוק "זאב זאב" עושה זאת שוב. יש גבול לכמה שאפשר לרמות את האנשים".

סגן שר החוץ האיראני, עבאס עראקצ׳י, אמר כי "ההצגה של נתניהו הערב ילדותית ומעוררת גיחוך. ההצגה תוכננה מראש להיות מוצגת לפני שטראמפ יחליט לגבי הסכם הגרעין".

שר החוץ האיראני זאריף אמר עוד כי "טראמפ ממהר לקפוץ על טענות ישנות, שכבר טופלו על ידי הסוכנות לאנרגיה אטומית. תיזמון מושלם לתגליות המודיעין של הילד שצועק זאב, ימים ספורים לפני ה-12 למאי. הפזיזות של טראמפ לחגוג הרסה את סיפור הכיסוי"

רה"מ חשף עשרות אלפי קבצים איראניים המוכיחים הפרה בוטה של ההסכם

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אנא ממכם תביאו את נאום נתניהו באנגלית ואם אפשר בתרגום,

הם צודקים זה באמת לא חדש……
נתניהו וישראל טוענים את זה כבר שנים
רק שעכשיו יש לזה גם הוכחות

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו