באיראן חוששים: בידי ישראל חומרים מסווגים על פרוייקט פיתוח הטילים

גורמי המודיעין בטהרן ממשיכים לבדוק את שרשרת המחדלים שאפשרה למוסד להניח את ידו על הארכיון הגרעיני בשלמותו. במקביל הם מביעים חשש מפני האפשרות שישראל החרימה גם חומרים מסווגים נוספים, בהם כאלה הקשורים לפרוייקט הטילים הבליסטיים

המבוכה של משמרות המהפכה: באיראן חוששים שחומרים מסווגים נוספים חשופים בפני המוסד הישראלי ובהם פרויקט פיתוח הטילים ארוכי הטווח, פרוייקט שעליו לא הוטלה כל מגבלה בהסכם הגרעין – כך מדווח הפרשן לענייני ערבים של חדשות 10, חזי סימנטוב.

לדבריו, "במקביל לצעדים תקשורתיים ודיפלומטיים, נערכת קהיליית המודיעין האיראנית לבדק בית יסודי וארגון מחדש של סודותיו הכמוסים של משטר האייאתולות".

כזכור, אתר סעודי דיווח אתמול כי בידי ישראל חומרים חסויים רבים נוספים שלא נחשפו, ונוגעים בעיקר לתכנית הטילים הבליסטים של טהרן.

גורם מדיני בכיר אמר אתמול כי "יש גם פרטים מחדשים על אתרים שפעלו בהם, על אנשים שמעורבים ועל פעילויות שבוצעו. יש לנו עוד אלפי תמונות ומסמכים. את התמונות המרשיעות באמת לא יכולנו להראות לציבור, אבל כל תמונה כזו איראן תצטרך להסביר. יש שם ציוד שלא אמור להיות לה, מקומות שאיראן תצטרך להתייחס אליהם".

נחשפו בקלונם ובחולשתם: היממה שבכירי משמרות המהפכה יעדיפו לשכוח

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו