Miriam Alster/FLASH90

בן צור נגד זנדברג: פוגעת בידידה המסורה, ארצות הברית

יו"ר מפלגת מרצ הודיעה כי תחרים את הטקס החגיגי להעברת שגרירות ארה"ב לירושלים. בתגובה אומר יו"ר סיעת ש"ס, ח"כ בן צור: "יש עדיין ח"כים יהודים שבוחרים לא להכיר בשחרור ירושלים גם במחיר של פגיעה בידידה הוותיקה והמסורה, ארצות הברית"

"הודעתי לשגריר ארצות הברית בישראל שלא אוכל להשתתף בטקס חנוכת השגרירות החדשה בירושלים", סיפרה השבוע יו"ר מרצ, ח"כ תמר זנדברג והסבירה, "אני מאוד רוצה לראות את כל השגרירויות בירושלים, ואני רוצה לראות את ירושלים מוכרת על ידי העולם כבירת ישראל בגבולות מוכרים ובטוחים. אנחנו פשוט לא יכולים לחגוג מהלכים חד צדדיים שפוטנציאל הסכנה שלהם משמעותי כל כך".

לדבריה, "ניסיון העבר מוכיח לנו שצעדים חד צדדים לא 'מורידים סוגיה מהשולחן', אלא להפך, מסבכים אותה עוד יותר. ובעוד היותה של ירושלים בירת ישראל היא עובדה שאינה מוטלת בספק, השלום מוטל בספק גדול".

יו"ר סיעת ש"ס בכנסת, ח"כ יואב בן צור אמר בהתייחסות לחרם של זנדברג: "בישראל של התשע"ח יש עדיין ח"כים יהודים שבוחרים לא להכיר בשחרור ירושלים גם במחיר של פגיעה בידידה הוותיקה והמסורה, ארצות הברית".​

לדבריו, "נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, מעביר היום מסר לעולם על פיו הניסיון הכושל של הפרדת מדינת ישראל מבירתה ירושלים הוא לא אפשרי כשם שלא ניתן להפריד אדם מליבו ולצפות שימשיך בחייו. אני מברך על תהליך העברת שגרירות ארה"ב לירושלים וקורא למנהיגי מדינות נוספות להצטרף לעשייה הברוכה ולעשות צדק והיסטוריה".

עוד הוסיף ח"כ בן צור: "זה המקום לשבח את ראש הממשלה, מר בנימין נתניהו, על חיזוק יחסי החוץ עם ארה"ב וייצוגה הנחוש של מדינת ישראל מול מדינות העולם ומנהיגיהן. ביקורת מחוץ ומבית תמיד תהיה אך החכמה היא להמשיך להאמין".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

טעות-צריך להתעלם מהם -והם כלים מאליהם,
כמו כן -חשוב מאוד לא לקרוא מה הם כותבים או מה הסיבות שלהם למה שהם עושים-מדובר בע"ז לכל דבר ועניין

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו