צפו: צה"ל תקף ברצועה; בתים בשדרות נפגעו מירי מקלעים

כוח צה"ל תקף הערב עמדות של ארגון הטרור חמאס בדרום רצועת עזה. מוקדם יותר היום בוצע ירי מקלעים לעבר בתים בעיר שדרות, בחסדי שמים לא היו נפגעים. "היה רעש אימים. זה היה מפחיד. חשבתי שמשהו נפל. יצאתי לחצר וראיתי רסיסים"

היום אחר הצהריים ביצע פעילי טרור ירי מרצועת עזה לעבר העיר שדרות, בחסדי שמים לא היו נפגעים אך כמה בתים נזקו. צה"ל אמר כי הקליעים שפגעו בבתים בשדרות נורו על ידי פעילי טרור מהרצועה באמצעות מקלע כבד. בהודעת דובר צה"ל נמסר כי הצבא "רואה את האירוע בחומרה ואת ארגון הטרור חמאס אחראי לכל המתרחש בשטח הרצועה וממנה".

מוקדם יותר נורו יריות לעבר כוח צה"ל המוצב בגבול רצועת עזה, כך מסר דובר צה"ל. בתגובה, תקף צה"ל באמצעות טנק עמדת חמאס בצפון הרצועה. אין נפגעים לכוחותינו.

כמה שעות לאחר מכן תקף שוב צה"ל ברצועה שתי עמדות תצפית של חמאס בדרום רצעות עזה.

צפו בתקיפת צה"ל

ארבעה בתים בשדרות נפגעו סך הכל מירי מקלעים מרצועת עזה. לא היו נפגעים. בין המבנים שנפגעו – גם ביתו של ראש העיר שדרות לשעבר אלי מויאל, שאמר: "הייתי בבית ופתאום היה רעש אימים. זה היה מפחיד. חשבתי שמשהו נפל. יצאתי לחצר וראיתי רסיסים".

בתוך כך, לאור הערכת מצב בפיקוד דרום – הוחלט לדלל חלק מכוחות התגבור שהגיעו בשבוע האחרון לאוגדת עזה. ההערכות הן שהעימותים בגבול הרצועה יפחתו בימים הקרובים. כוחות תגבור בהיקפים קטנים יותר יישארו ליד הגבול במהלך סוף השבוע.

//www.jdn.co.il/news/israel/996383

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אם ה' לא ישמור עיר שוא שקד שומר

בסד
צריך לכתוב בתחילת הכתבה היה ירי על בתים בשדרות ואח"כ צה"ל תקף שיהיה מובן שצה"ל גם בתקיפה הוא צבא הגנה לישראל ולא וגו'

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו