תפתח, תהנה!

הפסח הזה תרשה לעצמך יינות טפרברג

חג הפסח ומצוות "ארבע כוסות" בליל הסדר זהו חג לאוהבי היין. בפסח רבים יוצאים להתארח ושמחים להביא עמם מתנה מכובדת של יינות מובחרים למארחים, בפסח הזה תרשו לעצמכם להעניק יינות איכותיים ומובחרים.

בכל שולחן חג, בכל מעגל השנה, טפרברג מציעה את היינות המובחרים והאיכותיים ביותר – בסדרות נבחרות ובמגוון מחירים. היינות של טפרברג מגיעים מכרמים נבחרים, וזוכים לליווי צמוד מרגע נטיעת הגפנים ועד לבקבוק היין האיכותי. בתהליך הקפדני של יצירת היין, הושם דגש רב על הבלטת המאפיינים של כל כרם וכרם ממנו הגיעו הענבים, הבאים לידי ביטוי בקרקע ובאקלים באזור הגידול. היינות המובחרים של טפרברג התבגרו בחביות היין שביקב בלב הרי יהודה, וזכו לארומה ייחודית.

לקראת חג פסח ממליצים לכם בטפרברג על סדרת LEGACY – הסדרה המובחרת של יקב טפרברג, מיוצרת מטובי הענבים שהגיעו ליקב. בסדרה תמצאו LEGACY פטי ורדו – הרמוני ובעל ריכוז טעמים שטעמו נשאר זמן רב לאחר הלגימה מ-100% ענבי פטי ורדו; LEGACY קברנה פרנק שהגיע לסינרגיה מלאה של ניחוחות וטעמים ומאופיין בארומה קלאסית מ-100% ענבי קברנה פרנק; ו-LEGACY פטיט סירה, יין הרמוני, אדום כהה, עוצמתי, עמוק ומלא נוכחות. מאופיין באיזון ארומטי ומרקם עשיר מ-100% ענבי פטיט סירה.

יינות יקב טפרברג כשרים לפסח למהדרין מן המהדרין בהשגחת בד"ץ העדה החרדית, ללא חשש ערלה טבל ושביעית.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו