הגדלת ראש, אמינות וזמינות: המרכיבים של ניקיון משרדים איכותי

אנשים משקיעים רבות בניקיון הבית שלהם, בין אם עצמאית או באמצעות מנקה, על מנת להשיג מקום בו כיף לשהות ולארח. ההרגשה הזו צריכה להיות זהה גם במשרד – המקום בו אנשים רבים עובדים ונמצאים בו במשך רוב שעות היממה

להיגיינה וניקיון יש השפעה מכרעת על ההרגשה שלנו במקום בו אנו נמצאים. לא צריך להיות אסטניסטים וסטריליים כדי להבדיל בין מקום נקי למקום מלוכלך ויש לכך השפעה גם על מצב הרוח, הפרודוקטיביות ועל הקשר עם הסביבה. אנשים משקיעים רבות בניקיון הבית שלהם, בין אם עצמאית או באמצעות מנקה, על מנת להשיג מקום בו כיף לשהות ולארח. ההרגשה הזו צריכה להיות זהה גם במשרד – המקום בו אנשים רבים עובדים ונמצאים בו במשך רוב שעות היממה. ניקיון משרדים הוא חלק אינטגרלי מכל עסק, אשר רוצה לספק מקום עבודה נוח לעובדים שלו מצד אחד, ולהרשים את הלקוחות שלו מנגד.

יש כיום הרבה מאוד סוגים של משרדים. מצד אחד יש משרדי יוקרה ומשרדי הייטק עם אין ספור חדרים ומתחמים שונים ומנגד, יש עדיין משרדים ישנים שנמצאים בתוך בניינים ותיקים. יש שוני בין משרד למשרד ולכל עסק יש את הצורך שלו. יש עסקים שמארחים מדי יום עשרות לקוחות ומחזיקים מאות עובדים ומנגד, יש משרדים שיועדו לאכלס מספר קטן של עובדים מדי יום. לכן, ההיערכות היא שונה והשירות ללקוח הוא שונה.

להתגמש, לדרוש ולבקש

חברת ניקיון משרדים צריכה לדאוג למשרדים נקיים, אך יש הרבה משתנים שמשפיעים על אופן הניקיון. יש חברות שמעוניינות שהניקיון ייערך בערב, אחרי שהעובדים הולכים הביתה, ויש משרדים שדורשים ניקיון יום יומי ובישום של הריהוט. חשוב מאוד לדעת לנהל דיאלוג בין הלקוח לבין חברת הניקיון על מנת שיהיה אפשר לשדר על אותו גל ולקבל/להעניק את השירות הרלוונטי והאיכותי ביותר. יש לדעת להתגמש, לדרוש, לבקש ובסופו של דבר, להגיע לעמק השווה.

כל חברת ניקיון משרדים צריכה להגיע עם כמה מאפיינים חשובים. אחד הפרמטרים החשובים ביותר הוא האמינות. עובדי הניקיון נכנסים למשרדים בהם לעיתים יש חומר חשוב וציוד אישי. על הלקוחות לדעת שהעובדים יהיו מספיק אמינים כדי לשמור על האינטרסים של החברה והעובדים. עובדי הניקיון חייבים להגדיל ראש, להיות פדנטים במובן הטוב של המילה ולדעת להתאים את עצמם ללקוח. המילה "איכות" היא אינה מילה גסה וכאשר משלמים, מצפים לקבל את השירות הטוב ביותר שיש. הניקיון צריך להיעשות ביעילות ובמהירות, עם חומרי ניקיון איכותיים ובנוסף, החברות צריכות לדעת לתת שירותים נוספים כמו הברקת שולחנות, כדי לספק את המענה הכולל כאשר הן נדרשות.

אימוץ חידושים והתרחבות

חברות הניקיון צריכות לדעת לעבוד על כל סוג של משטח, הן צריכות לדעת להתחדש ולאמץ מכשור חדש (דייסון לצורך הדוגמה), וכמובן לדעת מתי להגביר את הקצב כשצריך (כנסים, ישיבות חשובות). ההתאמה למשרד היא קריטית, שכן רק כך אפשר לספק את השירות עד הסוף. חברות אשר מסוגלות לתת מענה גם בשעות הערב או בשעות הבוקר המוקדמות, אלו חברות שנעים יותר לעבוד איתן ומולן.

הניקיון של המשרד מתבטא בדברים הקטנים. ברוב המשרדים השירותים והמטבח הם נקיים שכן הם מקבלים תשומת לב יום יומית. עם זאת, כאשר ניתנים שירותים מקיפים ועובדי הניקיון מצליחים להגדיל ראש ולנקות גם את מה שאינו ברור מאליו, הלקוח מצליח להבין מיד את ההבדל בין חברה איכותית ששמה דגש על הכל, לבין חברות שהעובדים שלהם באים להעביר כמה שעות ולעשות את המינימום.

כמו בכל תחום, יש חברות ניקיון משרדים שמתבלטות מעל השאר, ואלו החברות שמתפרסות על אזורים שלמים ואלו שמצליחות להתקדם ולהשיג יתרון טכנולוגי על המתחרים ולספק שירותים יוצאים דופן. בסופו של יום, עסק נמדד על בסיס הרבה מאוד פרמטרים, והמשרד הוא כרטיס הביקור של הרבה מאוד עסקים. כאשר המשרד מרשים ומזמין, לקוחות ועובדים איכותיים ירצו להגיע וכאשר הוא מוזנח, יהיו פחות הכנסות גם אם התוכן מספיק איכותי.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו