ים של חוויות: הנופש שלכם מול הכינרת במלון 'כינורות'

זה בדיוק הזמן להקדים ולהזמין נופש קיץ מושלם במלון כינורות טבריה * השילוב המושלם של מרגוע, בריאות והנאה

 

ימי הקיץ כבר כאן, ובפתח כבר ממתינים להם ימי "בין הזמנים". כבר עכשיו, עשו משפחות רבות את הבחירה הנכונה והמובנת מאליה, והבטיחו את מקומם לנופש ייחודי, במלון כינורות החדש והמפואר מול הכינרת.

מלון כינורות בטבריה, הינו המקום האידיאלי והמועדף עבור קהל יראי ה' המקפידים על קלה כבחמורה, המבקשים למצוא נופש ומרגוע במקום ראוי. המלון מציע לאורחיו ליהנות מחופשה משפחתית חלומית, ברמה של חמישה כוכבים. כינורות גם עומד בכל ימות השנה תחת הכשרות המהודרת של בד"ץ העדה החרדית ירושלים.

כמיטב המסורת, הנופש ייערך במתכונת עשירה, ללא רגע פנוי… והשנה יהנו אורחי המלון מחווייה מוזיקלית בלתי פוסקת עם מוטי שטיינמץ, רובי בנט ותזמורתו, חיים בנט, מקהלת ידידים בניצוחו של יעקב רוטבלט, שמואל גריינמן, חיים קירשנבוים, אלי לאופר, יענקי רובין וקובי גרינבוים והרב מאיר שוורץ. כי המנגינה הקסומה של כינורות תלווה אתכם בכל השנה!

מלון כינורות בטבריה, הינו המקום האידיאלי והמועדף עבור קהל יראי ה' המקפידים על קלה כבחמורה, המבקשים למצוא נופש ומרגוע במקום ראוי. המלון מציע לאורחיו ליהנות מחופשה משפחתית חלומית, ברמה של חמישה כוכבים, 112 חדרים, סוויטות פרמיום, אולמות אירועים, בריכת שחיה מקורה, מתחם ספא הכולל 2 סאונות ג'קוזי מפנק, חדר כושר, משחקית ענק מיוחדת לילדים, מתחם ענק טרמפולינות, משחקי שולחן וגן שעשועים ענק בצמוד למלון.

באירוח רגוע של שבת קודש, סוף שבוע או אמצע שבוע, יהנו האורחים ממלון מפואר ברמה הגבוהה ביותר, באווירה קסומה, ממטבח מהודר בתכלית בחותם הכשרות של בד"צ העדה החרדית עם מנות גורמה עשירות ממיטב המנות של השף מאיר איפרגן.

אז את חופשת הקיץ הזאת תעשו מול הכינרת ולא תרצו שהחופשה הזאת תיגמר!

חייגו עכשיו: 04-950-9000

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו