מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי בירך את יו"ר הוועד הבינלאומי להגנת הר הזיתים על פועלו

נכדו ונאמן ביתו של מרן שר התורה, הרב אריה קנייבסקי, הציג בפני מרן את הפעילות הענפה שמוביל הוועד במשך למעלה מעשור, הן בבחינת "סור מרע" - מניעת זריקת אבנים ואירועים קשים כמו גם בבחינת "עשה טוב" - לאפשר לעשרות אלפי מתפללים לפקוד את קברי יקיריהם

ביקור מיוחד ערך יו"ר הוועד הבינלאומי להגנת הר הזיתים אברהם לובינסקי אצל מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי בו זכה להתברך על הפעילות הענפה של הוועד הבינלאומי למען הר הזיתים.

הביקור נערך באחרונה כאשר יו"ר הועד הבינלאומי להגנת הר הזיתים, הרב אברהם לובינסקי הגיע לביקור קצר בישראל כדי לקדם את הפעולות הנדרשות למען הר הזיתים.

נכדו ונאמן ביתו של מרן שר התורה, הרב אריה קנייבסקי, הציג בפני מרן את הפעילות הענפה שמוביל הוועד במשך למעלה מעשור, הן בבחינת "סור מרע" – מניעת זריקת אבנים ואירועים קשים כמו גם בבחינת "עשה טוב" – לאפשר לעשרות אלפי מתפללים לפקוד את קברי יקיריהם.

מרן הגר"ח קניבסקי בירך על הפעילות החשובה ועודד את יו"ר הוועד להמשיך ולשמור על בית הקברות העלמין היהודי הגדול בעולם.

יצוין כי מאז הקמתו של הוועד שבראשות האחים אברהם ומנחם לובינסקי, הצליחה הפעילות להביא את הממשלה להתקין 173 מצלמות מעקב,  תחנת משטרה חדשה, לשחזר 20,000 קברים שנהרסו, לבנות גידור חדש, ולדאוג לתברואה רגילה ופינוי אשפה מבית הקברות.

אחד מההישגים היו הקמת שדולה מיוחדת בכנסת למען הר הזיתים. מדובר בשדולה הגדולה ביותר בכנסת, ועליה נמנים 70 חברי כנסת מרוב סיעות הבית ומובלת בראשות ח"כ הרב יואב בן צור. בנוסף, הולך ומוקם מרכז מבקרים גדול ורחב ידיים ביוזמת הוועד הבינלאומי להגנת הר הזיתים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו