צילום: PIXABAY

עוברים להדברה ירוקה

כך תדבירו את הבית שלכם בצורה הבטוחה ביותר

מה אומרת לכם המילה "הדברה"? ובכן, עבור רבים היא שם נרדף למזיקים שאינם נותנים לנו מנוח כמו חולדות, נמלים, תיקנים, צרעות ועוד. אך לא מעט פעמים "הדברה" היא גם שם נרדף לתרסיסים, פתיונות רעילים ושימוש בחומרים כימיים שונים. הדבר אמנם נכון, ולא אחד נוצר הצורך להיפטר מהמזיקים באמצעות תרסיסים, אך זה לא תמיד כך. במקרים לא מעטים, משתמשים בהדברה ירוקה כדי לגרום למזיקים לעזוב, או לכל הפחות – מדבירים תוך שימוש בחומרים אורגניים. חשוב להכיר טוב יותר את תחום ההדברה הירוקה, כי אין לדעת מתי היא תשמש אותנו בעתיד.

הדברה ירוקה – מה זה אומר בעצם?

מדבירים מקצועיים יגידו לכם שהם מבצעים הדברה ירוקה ידידותית לסביבה, ויש לכך שתי משמעויות. המשמעות הראשונה היא שהמדבירים משתמשים בחומרים אורגניים הידודותיים לסביבה. חומרים אלה מאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה, והם אינם מכילים חומרים רעילים או כימיקלים.

שיטה נוספת היא הדברה אלקטרונית המופעלת בעיקר על בעלי חיים כמו עטלפים או חתולים. למשל, כאשר קיים צורך להרחיק את העטלפים ממקום מסוים בגלל הנזק התברואתי שלו הם גורמים, מתקינים מכשיר מיוחד המפיק צלילים שהעטלפים אינם אוהבים. בעלי חיים אלה מסוגלים לשמוע צלילים בתדרים שאינם נשמעים לאוזן האנושית. אותה השיטה פועלת גם להרחקת חתולים. לפעמים נוצר הצורך להרחיק חתולים מפחי הזבל כדי שלא יפיצו מחלות, או ממקומות המסוכנים להם דוגמת עמודי חשמל. מכשיר המשמיע רעשים מטרידים שרק החתולים שומעים יכול לעשות את העבודה.

מי יכול לבצע הדברה ירוקה?

הדברה ירוקה היא פתרון טוב ואיכותי לבעיית המזיקים, אך לא כל אחד יכול לבצע אותה. גם כאשר מדובר בשימוש בחומרים בלתי רעילים, יש צורך באישור מיוחד מטעם משרד ההגנה לאיכות הסביבה. לפיכך, הדבר הראשון שצריך לעשות כאשר מזמינים מדביר הוא לשאול על רישיון הדברה תקף ועל אישור שימוש בחומרי ההדברה. כמובן, לא יזיק לשאול לגבי מספר שנות הניסיון של המדביר בתחום וגם לאסוף המלצות מאנשים הקרובים אליכם. מעבר לכך, רק מדבירים מקצועיים פועלים בשקיפות ובהגינות. הם לא ימהרו לקבוע את מחיר ההדברה בטלפון, אלא יגיעו אליכם כדי לבחון את השטח, לראות את הנזק שעשו המזיקים ורק אז יקבעו את המחיר.

יש מדבירים בתל אביב

תל אביב היא עיר הומה ומאוכלסת. אך בני האדם הגרים בה נאלצים לא פעם לחלוק את דירותיהם עם מזיקים כמו עכברים, נמלים, ג'וקים, תיקנים או פרעושים. כדי להיפטר מהבעיה כמה שיותר מהר מומלץ להזמין שירותי הדברה בתל אביב של חברת המדבירים נט. תוכלו ליהנות ממגוון רחב של שירותי הדברה איכותיים וירוקים במחירים הוגנים – החל מ-220 שקלים בלבד. אז אם אתם רוצים להינות מכל מה שמציעה לכם העיר הגדולה, אינכם צריכים לסבול לבד מהמזיקים. התקשרו כבר עכשיו וצוות המדבירים המקצועי יגיע אליכם תוך זמן קצר.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו