צילום:freepik

בניית קישורים בתשלום

.

בחירת המוצר שלכם על ידי הלקוחות שלכם נעשית קודם כל באינטרנט ברוב המקרים והם מגיעים אליכם דרך קישורים שהם מוצאים בתוכן שממליץ עליכם. זאת הדרך הכי פשוטה להסביר לכם כיצד לפרסם את העסק שלכם על ידי בניית קישורים בתשלום שמציעים לכם מקדמי אתרים להפיץ ברחבי האינטרנט אבל רק באתרים שאכן שווים את ההשקעה. הקישורים האלה נבנים בצורה חכמה על ידי מי שמבין בתחום ובאתרי התוכן המבוקשים וכך מזרימים אליכם תנועת לקוחות.

מה חשוב לדעת על גוגל וקישורים?

סביר להניח שגוגל לא אוהבת את כל השיטות שמציעות להתחמק מפרסום מודעה בתשלום במנוע החיפוש שלה דווקא, ולמצוא את הלקוחות שלכם במקומות אחרים ולא פחות טובים. זוהי דרך חוקית ומקובלת אבל עדיין חובה לתת רק לאנשי מקצוע מבינים באמת לעשות זאת כדי לא להגיע להצפה של תכנים שייחשבו על ידי גוגל לספאם. את הקישורים והאתרים מוצאים באופן עקבי על ידי שיטוט באינטרנט וגם בחיפוש בלוחות שמיועדים לכך באופן שוטך בין המקדמים.

למה זה כדאי עם בחרת  BEST LINKS ?

חברת בסט לינקס לפרסום מאמרים שבהם יש קישורים בתשלום יש שתי מטרות. המטרה הכי חשובה היא להביא כמה שיותר גולשים לאתרים שלכם ולמוצרים שלכם ישירות. כלומר, לחסוך מהם את הגלישה באתר במקרה וחיפו שמוצר שלא תמיד יהיה המוצר שאתם מעדיפים למכור. זה קורה רק אם באמת הגיעו אליכם תוך כדי חיפוש אבל לא ממוקד. אם אתם שמים קישור ישיר לדף המוצר המועדף שלכם בכתבה שממליצה עליו זה ברור למה הם יגיעו אליו ישירות ויש סיכוי רב יותר שירצו לקנות ואף יבצעו פעולה.

איכות ודירוג

הסיבה השנייה שבגללה אתם רוצים להפיץ קישורים שלכם במקומות איכותיים היא משום שזה לא רק מגביר את הטרפיק לאתר שלכם. הקישור שמונח באתר שנחשב איכותי ומדורג גבוה ברשימת תוצאות החיפו ששל גוגל אומר לה בעצם שגם האתר שלכם נחשב מספיק בעיני בעלי האתר. מספיק כדי להמליץ עליכם, כלומר. זה כבר מקפיץ את הדירוג שלכם גם כן ומחזק את מעמדכם כאוטוריטה וכאתר מועדף בנישה שלכם. כל מה שעושה את זה מבורך ורצוי. אתם צריכים לבחור בשביל זה את האתרים הטובים ביותר שנחשבים איכותיים וליהנות מהדירוג שלהם.

איך עושים את זה?

פונים לחברת BEST LINKS  שדואגת לכתיבת והעלאת המאמרים או כותבים מאמרים בעלי תוכן שיש בו ערך לגולשים כדי שייכנסו אליו וישהו בו את כל הזמן שצריך כדי שגוגל יבין שהתוכן רלוונטי וידרג אותו כחשוב. להכניס קישור שמוביל לאתר או לדף המוצר שלכם זה השלב הבא ואת זה עושים מי שמתמחים בכך ומצליחים להביא את התוצאות הטובות ביותר בתחום זה ללקוחות שלהם. זה תמיד מבוסס על ידע וניסיון, אבל גם על ההבנה איזה אתרים נחשבים הכי מומלצים לסוג המוצרים והשירותים שלכם ומה יועדף על ידי גוגל. ודאו שהתוכן איכותי ורהוט ואתם בדרך לשם.

 

 

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו