איך בוחרים פינת ישיבה לגינה

בית עם גינה הוא חלום של הרבה ישראלים. אך הם לא תמיד מודעים להשקעה שהגינה דורשת. גינה זקוקה להרבה טיפוח

ראשית חשוב לגזום את השיחים ולטפח את הדשא. מעבר לכך על מנת שהגינה תהפוך להיות פנינת חמד אמיתית, חשוב להשקיע גם בריהוט גן מתאים.

רק כך יהיה אפשר ליהנות מהגינה באמת.

פינת ישיבה בחיק הטבע

פינת ישיבה בגינה למעשה הופכת את הגינה למקום שאפשר לבלות בו. לשהות בחוץ למשך זמן ארוך בצורה הכי מזמינה, נוחה ומפנקת.

אך על מנת שאכן רהיטי הגן ייתנו את המענה המדויק והנכון, חשוב לשים לב ולבחור ברהיטי גן מתאימים.

רהיטי גן הם רהיטים שאמורים לעמוד בחוץ ולשרוד את התנאים הקיצוניים של מזג האוויר. על כן חומרי הייצור אמורים להיות עמידים מאוד בלי שייהרסו בעקבות חשיפה לשמש או לחילופין חשיפה לרטיבות וגשמים.

מעבר לפרמטר הבסיסי של עמידות בכל תנאי מזג אוויר, חשוב לשים דגש על נתונים חשובים נוספים על מנת שהמענה שיתקבל אכן יהיה הכי מושלם והכי נוח.

רהיטים נוחים

רהיטי הגן חייבים להיות נוחים. רק כך הם יהיו שימושיים. קיימים רהיטים שונים המותאמים לגינות ולאוויר הפתוח. יש מערכות ישיבה הכוללות כיסאות ושולחן, יש ספות גן מפנקות ואפשר כמובן לשלב ערסל גינה תואם להשלמת המערכת.

חומרי הייצור של רהיטי הגן

אז כבר ציינו שחשוב לשים דגש על רהיטים שיהיו עשויים מחומרי ייצור עמידים לתנאי השטח של הגינה. כאן יש כמה וכמה אפשרויות.

אם בעבר ידענו שרהיטים לגינה יכולים להיות רק רהיטים מפלסטיק, כי רהיטי העץ עשויים להיהרס משהייה בחוץ, הרי שהיום כבר מוכרים חומרים רבים נוספים המגלים עמידות ברמה גבוהה במיוחד גם אם הם נמצאים בחוץ

כך אנחנו מוצאים את רהיטי המתכת, את רהיטי האלומיניום, את רהיטי הזכוכית, את הראטן המשתלב ברהיטים שונים וכמובן גם שילובים של כמה חומרים יחד היוצרים את הרהיט המושלם לגינה.

 

סלון בגינה

 

כשמדובר בנושא של בחירת פינת ישיבה לגינה מדובר למעשה בטווח רחב מאוד של אפשרויות. יש את רהיטי הגן הבסיסיים והפונקציונאליים ויש את רהיטי הגן הסלוניים שנראים מפנקים ומזמינים ממש כמו הסלון בבית. הם גם מציעים חווית משתמש מדהימה ונוחה במיוחד. מדובר במערכות ישיבה מרשימות, בספות נוחות ובכל מה שישדרג את הגינה גם מבחינת המראה החיצוני.

כשאתם בוחרים להכניס מערכת ישיבה מיוחדת כזו לגינה שלכם אתם למעשה משדרגים את הגינה לא רק מהפן השימושי. הגינה פשוט תהפוך למעוצבת ונאה במיוחד.

 

בחרו את פינת הישיבה שלכם לגינה

לכל גינה יש את התנאים הייחודיים שלה מבחינת המיקום, מבחינת הגודל וכמובן גם מבחינת הרגלי החיים של בני הבית. חשוב להתאים את מערכת הישיבה מתוך התחשבות בכל אלו, כדי שהמוצר אכן יעניק את המענה המושלם.

 

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו