צילום:freepik

שיפוץ דירה: מה חשוב לקחת בחשבון?

מדריך בעלי נכסים לשיפוץ דירות המפתח לשינויים יעילים הוא הבחנה בין שינויים קוסמטיים לבין שיפורים חיוניים, הגיעו עם רשימה שכזאת לפגישתכם הראשונה. הגיעו עם מסגרת תקציבית ידועה מראש

להתחדש בבית משופץ מבלי לשבור את הכיס

זיהוי השיפוצים המועילים ביותר לבעלי בתים תלויה בנקודת המחיר של היחידה המדוברת. בעלים לא צריכים להתעסק בשיפוצים קוסמטיים שייקח להם יותר משש שנים לשלם עבורם, לא צריך למשכן את החיים על מנת להתחדש בבית משופץ. היחידה לשיפוצים תסייע לכם להתאים את התקציב לרצונות שלכם ואת העבודות בחומרי הגלם האיכותיים ביותר.  לרוב, תקציבי השיפוץ צריכים להתאים לגודל הדירה.

שיפוץ דירה – הגיעו לפגישה עם הקבלן עם רעיונות אוניברסליים לעיצוב חדרי ביתכם.

אנו ממליצים לאמץ את עקרונות העיצוב האוניברסלי כדי להבטיח שאנשים בכל הגילאים, הגדלים והיכולות יוכלו להשתמש בנוחות וביעילות בחדרי ביתכם. ודאו שהנוחות היא מעל הכל ושהעיצוב המוצע מתאים לכם ולרעיונות שהגעתם איתם.

שיפוץ דירה מתחיל עם עיצוב פנים טוב, שהוא  מיזוג חלק של פונקציונליות עם יופי.

קבלן שיפוצים מומלץ מורשה ומנוסה הוא האופציה החשובה ביותר שצריך לקחת בחשבון.

וודאו שאתם מדברים  באותה שפה עיצובית ושהעיצוב האדריכלי המוצע הוא נאה בעיניכם.

ודאו שאתם סגורים על חומרי הגלם, על הצבעים ועל הגימורים

משטחי גרניט נראים הרבה יותר נחמדים מאלה של פורמייקה והם מחזיקים הרבה יותר זמן גם כן.  בכל הקשור לשירותים, אריחי קיר הם האלמנט היקר ביותר להחלפה. לעתים קרובות צריך לקחת את הנושא הכלכלי בחשבון בבחירת חומרי הגלם. זיגוג מעל אריחי הריצוף הישנים או הכנסת ריצוף שיש הם גם חלופות זולות יחסית אך נחמדות לשדרוג חדרי אמבטיה. החלפת כיורים, ארונות תרופות ושירותים הם דרכים אחרות שבהן הבעלים יכולים להפיק את המרב מכספכם. אריחי קרמיקה ופורצלן המדמים גימורי עץ קשה טבעי ושיש בעלי ניגודיות גבוהה הם הבחירה של רוב הלקוחות שלנו, מה דעתכם?

לפרטים נוספים בנוגע לשיפוץ דירה פנו אלינו >> היחידה לשיפוצים

קליק לפרטים נוספים

https://evenp.co.il/

נשמח לעמוד לשירותכם!

 

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו