חוגגים שנה חדשה עם כלי כסף מרהיבים

הצורפים כבר חלק מהחגים ו-30% הנחה על מגוון מתנות לחג

פרטי האמנות מבית הצורפים מלווים אותנו באירועים שונים והפכו להיות חלק מהחיים. בפרט עכשיו, בפתחה של שנה חדשה, אחרי עשרות שנות עיצוב המסורת היהודית באומנות, הצורפים, כמותג היודאיקה וכלי הכסף הבינלאומי המוביל, מעניקה לציבור את האפשרות להדר ולכבד את החג עם שולחן מפואר המעוטר בכלי כסף מיוחדים במינם, ובמחירים משתלמים.

לקראת ראש השנה הצורפים משיקה קולקציות חדשות ומיוחדות המגיעות מעולמות תוכן עמוקים ומעוררי השראה – קולקציית ג'נובה וקולקציית חן, בעיצובו של יעקב מרדינגר, האמן והצורף המוביל. כל קולקציה בעלת שפה עיצובית אחידה משלה, לשולחן הרמוני ומעורר ההשראה.

קולקציית ג'נובה – מציגה ריקוע בסגנון פסים וגלים, השואב השראה מעולמות הים והחריש בחול. קולקציה זו בעלת משמעות עמוקה של חריש, זריעה והתחלה חדשה לקראת השנה החדשה.

קולקציית חן – מיוצרת באמצעות טכניקה עתיקה ומורכבת, במהלכה משרטט האומן את תרשימי העיטורים על גבי הכלי, ולאחר מכן מרקע באזמל את שלל התבליטים, הריקועים, החלונות והנקבים, אותם יחתוך וינסר בגוף הכלי, לתוצאה מרהיבה ומלאת חן.

בנוסף לקולקציות החדשות, לקראת החג, הצורפים מעניקה הנחות משמעותיות של 30% הנחה על מגוון פריטים לחג: דבשיות, סכינים, קופסאות אתרוג, סטי חתן ועוד מגוון מתנות מצופות כסף במחירים נגישים – מדובר בפריטים מקולקציות ותיקות ואהובות לצד פריטים חדשים ועדכניים.

יעקב מרדינגר, צורף אמן ובעלי הצורפים: "אנו עמלים ליצור חדשנות ויופי במגוון הקולקציות המרהיבות שלנו. עם פרוס השנה החדשה אנו שמחים להשיק קולקציות מיוחדות, מעוררות השראה ובעלות תכונות עיצוביות יוצאות דופן ומרשימות, אליהן ניתן להתחבר מתוך ערכים ומשמעות. זו הזדמנות להתחדש עם כלי כסף מהודרים שיפארו ויכבדו את שולחן החג, במחירים אטרקטיביים במיוחד".

מוצרי הצורפים הינם היחידים המצוידים בתעודת הערכה מקורית ISI המעידה על איכות ואותנטיות הפריטים. על מנת לשמר את איכות וברק הפריטים באופן המיטבי, הצורפים מציעה פיתוח בלעדי – ציפוי HSP – Hazorfim Silver Protect  – שכבת הגנה למניעת השחרה, המעניק הגנה מלאה לכלי הכסף  שלכם לאורך שנים, ניתן להזמין שירות זה למוצרים חדשים או ישנים.

מבצעי החג תקפים עד כ"ד בתשרי תשפ"ב, 30.9.21 בסניפי הצורפים ברחבי הארץ ובאתר הצורפים המשווק את כלל פרטי המותג לכל רחבי העולם: www.hazorfim.co.il

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו