הדברת עכברים – מה חשוב לדעת ולעשות?

מה חשוב לדעת כאשר אנחנו נתקלים בעכבר? כשזה קורה לנו, זה לא הדבר שהכי משמח אותנו, כי אף אחד לא רוצה לפגוש את המכרסם הפרוותי הזה במהלך היום, בעיקר לא במרחב מגורים או במרחב עסקי

כאשר אנו נתקלים במכרסמים לא קוראים אנו כבר חשים סכנה, כי הרי מדובר בבעל חיים שיכול להרוס ולאכול מוצרי מזון, וחפצים, אם הוא לא מורחק מהמקום.

כאשר אנו נתקלים בעכבר אנחנו בדרך כלל נבהלים או פשוט רוצים להיפטר מהמכרסמים האלה שהתגלו לפתע במקום העבודה או במרחב הביתי.

איך מבצעים הדברת עכברים?

כדי לעשות זאת יש את מי שמזמין מדביר מקצועי. הדברת עכברים נעשית על ידי איש מקצוע מיומן שיש לו את כל הכלים לביצוע המשימה. מדביר מקצועי ידע לאתר את המקום ממנו נכנסים המזיקים כמו למשל מפתח של ביובים או מתוך מכלי אשפה, והוא יבין איפה צריך למגן את המרחב או לסתום חורים על מנת שהעכבר לא יחזור.

בין היתר, מדביר טוב יספק כמה אופציות לפעולה החל מריסוס המרחב בחומרים דוחי עכברים עד פיזור רעל או לכידה של המכרסם בצורה הומאנית.

בכל מקרה, חשוב לדעת שעכבר אינו מסוכן באופן ישיר לבני אדם או חיות מחמד, אבל הוא כן יכול להסב נזק במרחב ועלול להפיץ מחלות רק במידה ואינו ממוגר מהאזור במהירות. בשל כך, כשאתם רואים עכבר מומלץ ללכוד אותו ולא להרוג אותו אלא וליצור קשר עם חברת הדברת עכברים לטיפול בנושא באופן מקצועי. כאשר מדובר על סביבה עירונית חשוב מאד ללכוד עכברים משום שאין להם אופציות אחרות כמו שדות או ואדיות אליהן הם יכולים לחזור.

בחירת מדביר מומלץ

אם יש עכברים בסביבה שלכם, בחרו מדביר שידע למנוע חדירה נוספת של עכברים למרחב ויספק לכם טיפים ועצות למניעת כניסת מזיקים למרחבים ציבוריים או ביתיים בזמן שהוא יבצע הרחקת עכברים מכול מקום, כמו אבי הדברות. כך תוכלו לחיות במקום נעים ולעבוד במרחב עבודה בטוח ונקי.

 

 

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו