צילום freepik

טבעות נישואין – כיצד בוחרים?

.

אתם רוצים לבחור טבעת אירוסין מהממת , אבל חשוב שהוא יהיה כזה שמתאים לתקציב שלכם.

אז איך בוחרים טבעת אירוסין?

בתחילה חשוב לדעת שכיום יש לא מעט חנויות שמציעות טבעות אירוסין מיוחדות. רשת האינטרנט עמוסה בחנויות תכשיטים אונליין המציעות תכשיטים איכותיים, ממש כמו אלו בחנות או בשדרת הבורסה המפורסמת.

טבעות אירוסין באינטרנט נחשבות זולות יותר מאשר חנויות פיזיות, כמו פרנקו אורו תכשיטים. היכולת של בעלי החנויות הספקים והמשווקים להימנע מהוצאות תפעוליות של עסק פיזי: מאפשרות הנחות בקניית טבעות אירוסין כך שאפשר לקבל את הטבעת ומשלוח מהיר לכל מקום ובמחיר הרבה יותר זול מזה של חנות פיזית.

עכשיו נעבור לבחירה:

כאשר אתם בוחרים טבעות אירוסין יש כמה אלמנטים חשובים שכדאי לשים אליהם לב:

בחירת טעם בהתאם לטעם של האישה – כדי לבחון את הטעם הזה כדאי להציץ בתיבת התכשיטים של בת הזוג ולבדוק מה מאפיין את התכשיטים שלה: האם היא אוהבת טבעות בסגנון וינטג? או אולי טבעות מזהב לבן? או שאולי בת הזוג שלכם תמיד חלמה על טבעת יהלום נוצצת עם יהלום אחד בלבד?. טבעות אירוסין צריכות להכין בדרך כלל יהלום אחד מרכזי או שלושה יהלומים ויש גם טבעות יהלומים זרקוניה קטנטנים המספקים מראה נוצץ ומיוחד. כאשר אתם בוחרים את היהלום שימו לב כי הוא מכיל תעודה גמולוגית שמוכיחה שמדובר ביהלום אמיתי. התעודה צריכה להכיל פרטים כמו: איכות היהלום, חיתוך, בהירות היהלום, צלילות ושאר משתנים. בחנו את כל אלה כשאתם רוכשים טבעת אירוסין.

גודל החישוק – בזמן הקנייה חשוב לבדוק שהחישוק תואם את גודל האצבע של הארוסה לכן יש לנסות להשוות גדלים של טבעות שכבר קיימות בתיבת התכשיטים שלה, לאלה שאתם רוצים לקנות בדקו מה מתאים מבחינת הגודל. בחנויות תכשיטים באינטרנט מופיעות בדרך כלל מידות מפורטות שמאפשרות בחירה לפי מידות.

באמצעות ביצוע כל המהלכים האלה תוכלו לבחור טבעת אירוסין מהממת ותוכלו להציע נישואים בצורה מרגשת ביותר.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו