מותג התה הקר פיוז-טי פותח את השנה החדשה עם קמפיין שמשאיר חותם לסדרת פיוז-טי במגוון שילובי טעמים מרעננים

את טביעת האצבע הייחודית של פיוז-טי קשה לפספס. מותג התה הקר הפך כבר מזמן למשקה המעניק לצרכנים ערך מוסף של רעננות וטעם מושלם, ומספק מענה לאלו שמחפשים שדרוג לחוויית הצריכה שלהם

לקראת השנה החדשה, יצא המותג בקמפיין "חתימה טובה" לסדרת פיוז-טי המבוססת על

תמציות תה טבעיות בשילוב מגוון טעמי פירות נפלאים, תחת המסר "צמאים להשאיר חותם".

הקמפיין החדש הוא עוד שלב בחידוד המסר "צמאים ליותר" המלווה את המותג כבר תקופה ממושכת, ומכוון לקהל צרכנים השואף ליותר וצמא להגיע רחוק.

שנה חדשה היא הזמן לקבל החלטות חדשות, לרקום חלומות חדשים, לחולל שינוי. פיוז-טי מעודד את קהל הצרכנים והצרכניות של המותג לממש את הפוטנציאל שלהם ולהשאיר חותם ייחודי של עשייה כמו שרק הם יודעים, ועם כזו השראה, אין ספק שתהיה לכולנו חתימה טובה…

המותג פיוז-טי מציין את שנתו התשיעית מאז השקתו. בשנים אלו ביסס המותג את מעמדו כמותג המוביל בקטגוריית התה הקר.

בסדרת פיוז-טי מגוון טעמים שישאירו עליכם חותם: אפרסק, דיאט אפרסק, מנגו אננס, ענבים.

עוד בסדרה, פיוז טי בטעמים: לימון-נענע, פירות יער, ואפרסק 19 המכילים 19 קל' ל-100 מ"ל ומעניקים מענה לצרכנים המחפשים משקאות מופחתי קלוריות מבלי להתפשר על הטעם. כל משקאות פיוז-טי הינם ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל ומכילים אנטי-אוקסידנטים טבעיים מהתה.

יעל בוימל, מנהלת יחידת קהלים בחברה המרכזית למשקאות: "פיוז-טי חותם שנה ופותח שנה חדשה בקמפיין עם טביעת אצבע ייחודית שמעניק השראה לצרכנים ולצרכניות השואפים ליותר, לממש את הפוטנציאל שלהם גם בשנה החדשה. אנו מאחלים לקהל הצרכנים שלנו שנה של מימוש שאיפות והגשמת חלומות, וממשיכים לעשות הכל כדי שתיהנו מיותר טעם ויותר רעננות."

 

כל משקאות פיוז-טי מיוצרים ומשווקים תחת הכשרות המהודרת של הרב לנדא שליט"א והרב רוזנבלט שליט"א

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו