לאחר דברי שר התחבורה: חברת אלבר מוזילה הרכבים

שר התחבורה, ישראל כץ, ביקש מהאזרחים שלא לרכוש רכבים ולהמתין להוזלה במחירים וחברת אלבר היא הראשונה שהודיע על הוזלה בחלק מדמי הרכבים שהיא מציעה למכירה

הרפורמה מתחילה? בבוקר ביקש שר התחבורה ישראל כץ שלא לרכוש רכבים ולהמתין עד לירידה של 20% במחירם וכעבור שעות בודדות מודיעה חברת אלבר על הוזלה של 20% במחירם של חלק מדגמי הרכבים אותם היא מציעה למכירה.

קרא עוד:

[postim]

אלבר מציעה מכוניות "יד ראשונה, 0 ק"מ". כלומר, מכוניות חדשות, שהקונה יהיה בעליהן השני בין היתר, אפשר למצוא שם ניסאן מיקרה ב-80 אלף שקל (לעומת 100 אלף במחירון כמכונית חדשה), ומאזדה 2 ברמת הגימור "דיינמיק", שנמכרת ב-110 אלף שקל כמכונית חדשה, מוצעת ב-89 אלף שקל.

כץ פירסם היום כי "רגע לפני שמהפכת המחירים בענף הרכב יוצאת לדרך, אני קורא לכם: אל תקנו כלי רכב חדשים עד שהמחירים ירדו! דברו עם משפחותיכם ועם חבריכם והסבירו גם להם".

דבריו של כץ עוררו תסכול בענף הרכב, ויבואנים טענו כי המחירים לא יכולים לרדת, והם צפויים אף לעלות עם עליית המסים הקרובה. גם חברות הליסינג נפגעו מההכרזה, אחרי שנאלצו להסביר לבנקים ולגופים המממנים האם ערך הבטוחות שבידן, המכוניות המשומשות, לא צפויות להיות מוזלות. אולם השר כץ מוכר כאדם רציני ואם הוא פרסם הודעה ברורה בעניין, אנו מקווים כי באמתחתו בשורה שאכן תוביל לירידה משמעותית במחירי הרכבים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו