הרשמה מוקדמת ללימודי תואר שני בתרפיה במוזיקה, ב"מכללה החרדית ירושלים"

עקב הביקוש הרב: "המכללה החרדית ירושלים" פותחת בהרשמה מוקדמת למסלול תואר שני בתרפיה במוזיקה, המסלול היחיד מסוגו בארץ המיועד לחרדים

"המכללה החרדית ירושלים" ממשיכה במסורת לימודי התואר המבוקשים בשוק העבודה ופותחת בהרשמה מוקדמת למסלול תואר שני בתרפיה במוזיקה, המסלול היחיד מסוגו בארץ המיועד לחרדים.

החוג הנלמד מטעם אוניברסיטת בר אילן מיועד לבעלי/ות תואר ראשון כל שהוא, עם הכשרה קודמת וניסיון בטיפול במוזיקה, המעוניינים לרכוש תואר שני אוניברסיטאי בתחום.

תרפיה במוזיקה הינה שיטת טיפול מרתקת ומעשית, בה עושים שימוש במוסיקה, צלילים ושירים כדי לסייע לקשת רחבה של אוכלוסיות, כגון ילדים עם בעיות רגשיות, ילדים בעלי צרכים מיוחדים, ילדים אוטיסטים, אוכלוסייה פסיכיאטרית ועוד.

הטיפול במוזיקה מביא במקרים רבים לתוצאות מבורכות ואף מקנה למטפלת סיפוק אדיר. הביקוש לתחום גבוה מאד, אך עם זאת, ללא תואר שני בתחום – אין אפשרות להתקבל לעבודה בענף.

סמנכ"ל המכללה ר' יוסף ויטמן אומר כי השכר המוצע למטפלים בתחום זה הינו מהגבוהים במשק. בוגרי התואר משתלבים בעבודה בקופות חולים ובמכונים השונים, עם שכר התחלתי של למעלה מ- 130 ₪ לשעה. מה שמאפשר להם עבודה עם סיפוק ופרנסה בכבוד.

בימים אלו מתקיימת הרשמה מוקדמת, לקרא פתיחתו של מחזור ד' בשנה"ל תשע"ו. אם הנך בעל/ת תואר ראשון ובעלת הכשרה בתרפיה במוסיקה התקשר/י כעת: 02-5375000 .

מספר המקומות מוגבל. החזר שכר לימוד לזכאיות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו