ב"בית המורה- בית יעקב": הפורום הירוק- סדרת מפגשי אומנות ויצירה מחומרים טבעיים.

'בית המורה- בית יעקב' ע"ש הרב שצ'רנסקי ז"ל, ממשיך בפעילותו המבורכת למען איכות הסביבה ופותח בשבוע הקרוב את 'הפורום הירוק', סדרת מפגשים העוסקת באומנות מן הטבע ויצירות מעולם המיחזור. את הסדרה תנחה הגב ה' הרבסט תחי', אומנית רב תחומית המרכזת את מפגשי האומנות של 'בית המורה'.
בשנים האחרונות גוברת המודעות לנושא מיחזור וסביבה ירוקה. מוסדות החינוך מקדמים מיזמים שונים המשפרים את איכות החיים, נותנים במה לתחום החדשני, המקדם את עולם היצירה של הילדים ונותן יד לשיפור איכות הסביבה.
סדרת מפגשי 'הפורום הירוק' מיועדת למורות וחובבות אומנות אשר מודעות לחשיבות השמירה על איכות הסביבה ומעריכות יצירה מחומרים נפסדים.
במפגשים הייחודיים תיצורנה המשתתפות עולם ססגוני מחומרים ממוחזרים: שקיות ניילון וניר קרטון, לצד בדים, בקבוקים, ברזל וגרביים. מחומרים מתכלים הן תיצורנה תמונות ארוגות, תכשיטים וכלי נוי מרהיבים, שיפארו את ביתן ויותירו בהן סיפוק רב.
במסגרת המפגשים תיפגשנה הנשים עם אומניות העוסקות ביצירות מחומרים טבעיים, שתלמדנה אותן את סודות המקצוע ותענקנה להן כלים וידע רב אודות עולם ירוק ויצירתי יותר.
בוגרות 'הפורום הירוק' תוכלנה להעביר סדנאות מיחזור יצירתי בבתי ספר ובחוגי אומנות לילדים, נוער ואף למבוגרים.

מפגשי 'הפורום הירוק' מצטרפים לשפע חוגי האומנות של 'בית המורה- בית יעקב', הכוללים קשת צבעונית של אומנויות קלאסיות ומודרניות וכאלה המשלבות יצירה מחומרים טבעיים וממוחזרים:
מפגשי ציור ורישום בו נלמדות טכניקות שונות. חוג יצירות בזכוכית, המשלב יצירות פסיפס, זכוכית חמה, ציור על זכוכית ועוד. עולם הנייר, בו יוצרות המשתתפות עולמות מעיסת ניר, תכשיטים מעוצבים וקולאז'. קבוצת אומנות בטקסטיל, בו תלמדנה צביעת בדים אומנותית, שיטות חדשניות של צביעת מפות וצעיפים, צביעה באמצעות עלים מהטבע וברזל חלוד. וזה לא נגמר, ישנה גם התנסות בפיסול בחמר, בצריבה על עץ, חוג תכשיטנות וגולת הכותרת- קבוצת הקליגרפיה בה לומדות נשים מוכשרות עיטור כתבי קודש, ציור ואיור על קלף.
חוגי האומנות של 'בית המורה' מאפשרים לכל אחת ליצור מהמקום שלה, בטכניקה שבוחרת ועם החומרים שאוהבת. המשתתפות נהנות מיצירה, תרפיה, הבעה, הנאה וחוויה שלא נגמרת והכל באווירה המיוחדת של 'בית המורה- בית יעקב' ובניווטה של הרכזת גב' ה' הרבסט תחי' שמעניקה יחס, סבלנות ומאור פנים לכל אחת ואחת.
המפגשים מוכרים לצבירת שעות לדרגה 1 ולגמולים ופתוחים לקהל הרחב.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו