מאות משתתפות במפגשי "בנות מלך", תכנית הכנה לבנות מצוה המתקיימת בהצלחה זו השנה השניה

תכנית "בנות מלך" מבית זה לזה הנערכת בהצלחה זו השנה השניה, נמשכת כחצי שנה ומאגדת בתוכה פעילות עשירה ומגבשת. את הבנות הצעירות מלוות מדריכות מסורות בעלות ניסיון חינוכי, המעניקות להן תמיכה, עצה והסתכלות נבונה, לקראת התקופה החדשה בחייהן. לאחר התכנית ממשיכות הבנות את הקשר עם חונכות 'זה לזה', אשר נמצאות איתן בכל חוויה, גיבוש או מצוקה רגשית. מחבקות, מרימות ומשמשות להן כאחיות גדולות ואוהבות.

ארגון 'זה לזה' הפועל במשך השנה לרווחת יתומים ואלמנות, עורך בימים אלה סדרת מפגשים לבנות מצוה, המעניקה להן הכנה חווייתית וכלים להמשך הדרך. הסדרה המיוחדת הנערכת זו השנה השניה, מתקיימת אחת לשבועיים בבית 'זה לזה' בבני ברק ומארחת בצילה מאות בנות מרחבי הארץ, אשר חוגגות השנה את הכנסן למצוות.
וכמיטב המסורת ב'זה לזה', כל פעילות נושאת חשיבה מעמיקה. סדרת המפגשים 'בנות מלך' מפגישה את הבנות עם דמויות מארמון המלוכה, מהן הן יכולות ללמוד ולהפיק ערך מוסף בחייהן כבנות ישראל כשרות ומכניסה אותן לעולם המופלא של חובות וזכויות הבת היהודייה.
בפתח התכנית נפגשו הבנות עם הנסיכה, ביתו של המלך. לאחר שיח מעמיק על חשיבותה בארמון המלוכה ומוסר ההשכל הגלום בה, נהנו מתכנית זמר ופעילות מגבשת אשר ערכה בינהן הכרות וחברה בין הבאות שמקרוב ומרחוק הגיעו.
המפגש השני הכיר לבנות את שפית הממלכה. בתכנית מלאת ניחוח למדו הבנות על חשיבות מצוות הפרשת חלה והזכות העצומה הגלומה בה. התנסו בקליעות חלה מגוונות ונהנו מארוחת ערב חגיגית בה נהנו ממאפה ידיהן.
במפגשים הבאים תיפגשנה הבנות עם דמויות נוספות מבית המלוכה שתוצגנה להן בצורה מעניינת, עם מעטפת תוכן וערכים. בסיום הפעילות תפגשנה הבנות ואימהותיהן לערב איחוד עם אימה של מלכות, הרבנית רוטנברג תחי', אשר תישא בפניהן שיחה מחזקת על המשמעות המיוחדת שבכניסה לעול המצוות ותעניק לכל אחת שי מיוחד לכבוד יומה הגדול.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו