'קרוקס' מציגה: קולקציית אביב-קיץ חדישה ומרהיבה!

הקיץ הזה תנעלו 'קרוקס'! מול הקולקציה החדישה המהממת, המותאמת גם למגזר החרדי, לא נותר אלא לנסות לבחור נעליים מתוך המבחר העצום.

הקולקציה החדשה של 'קרוקס' מתאפיינת בצבעוניות מרשימה ומציעה נעליים המשלבות נוחות, אופנה הצועדים זה לצד זה. בקולקצייה החדשה, נעליים אופנתיות, מנעלי בית ועד סנדלים. והילדים, זוכים לקולקציה שכולה יופי ומתיקות.
אלפסי, מנהלת השיווק של חברת 'קרוקס', החושפת את הקולקציה העכשווית המרהיבה, מציינת את שיתופי הפעולה עם המגזר החרדי במהלך השנים. "מאז ומעולם היתה 'קרוקס' עם הפנים למגזר החרדי, מגזר שחשוב לנו להתאים לו את המוצרים, שכן נעלי 'קרוקס' על כל עיצוביהן, מתאימים לכל המגזר ואף לבחורי הישיבות והאברכים השוקדים במשך שעות על לימודם. 'קרוקס' מספקת להם את התנאים האופטימליים לשמירת הרגליים.
תמונה  קרוקס
"לבנות ולנשים 'קרוקס' מספקת, מעבר למותג המזוהה עם נעלי בריאות, גם ערכים נוספים", ממשיכה אלפסי. "האופנתיות, הטרנדיות, העכשוויות, וכל מה שנשים ובנות חרדיות רוצות שיהיה בנעליים שלהן".
מה שכולם רוצים במיוחד, הוא הקרוקס האמיתי, המיוצר מחומר הקרוסלייט – CROSLITE TM – על תכונותיו המדהימות, המרכיב את ה'קרוקס'. זו ייחודיות שאינה ניתנת לחיקוי וחוללה את המהפכה על כל צעד ושעל.
קרוקס – וכל השאר היסטוריה
קרוקס היא חברה אמריקנית שנוסדה ב- 1999 במחוז בולדר קולורדו, תחת השם ווסטרן ברנד. ב- 2002 שונה שמה ל'קרוקס' והחברה החל לשווק נעל שפותחה ויוצרה מהחומר האייקוני הגאוני -קרוסלייט.
במשך השנים קמו זייפנים רבים שניסו לחקות את הדגמים המצליחים. למרות החיקוי הזול והמזוייף שנמכר במחירי רצפה, אי אפשר לרמות את הצרכן החכם ההולך על בטוח, שכן אי אפשר להעתיק את היתרונות הרפואיים והאסתטיים של 'קרוקס'!
קרוקס תמונה

תמונה קורקס

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו