מנכ"ל מרכנתיל סייר בבני ברק וקיבל את ברכת מרן הגר"ח קנייבסקי שליט"א

מרן הגר"ח קנייבסקי שליט"א בירך את הנהלת הבנק בברכת "ברכה והצלחה" וציין כי "הברכה האמיתית היא העזרה לעולם התורה ולישיבות"

מנכ"ל בנק מרכנתיל, מר שוקי בורשטיין, ערך השבוע סיור מקיף בבני ברק, יחד עם מנהל המרכז לעסקים ולמוסדות בבנק ר' חיים הולצברג, על מנת לחוש באווירת ערב החג ובפעילות מוסדות התורה והחסד בעולם החרדי והעולם העסקי החרדי, אשר רבים מהם מנהלים את חשבונותיהם בבנק מרכנתיל. כן ביקרה המשלחת במעונו של מרן הגר"ח קנייבסקי שליט"א, וסיפרו על הסיוע שמעניק הבנק לישיבות ולמוסדות התורה ובליווי המוסדות בפעילות כלכלית.

במעונו של מרן הגר"ח קנייבסקי שליט"א, הציג המנכ"ל את מגוון הפעולות שמרכנתיל נוקט בהם על מנת לסייע לציבור החרדי במתן פתרונות שונים במעגלי החיים, תוך הבנה מתאימה של הצרכים השונים בשמחות ובתקופות החגים. מנהל המרכז לעסקים ולמוסדות חרדיים, ר' חיים הולצברג, הרחיב בסיוע שמעניק הבנק למוסדות התורה והחסד בחיבור שבין בנק פיננסי לצרכי המוסדות, בייחוד בליווי מוסדות התורה בתקופות כלכלית קשות. מרן הגר"ח קנייבסקי שליט"א ששמח לשמוע על הפעילות המבורכת חיזק את ידי הנהלת הבנק על הסיוע הרב אשר מעניק הבנק לישיבות, כוללים ומוסדות תורה וחסד בבני ברק ובעולם החרדי כולו – ומנכ"ל הבנק הבטיח להמשיך ולעמוד לימין המוסדות ככל אשר ידרשו. הגר"ח בירך את המנכ"ל ומנהל המרכז לעסקים ולמוסדות בברכת "ברכה והצלחה" וציין כי "הברכה האמיתית היא העזרה לעולם התורה ולישיבות".
מרכנתיל - בני ברק
לאחר הביקור בבית מרן הגר"ח קנייבסקי שליט"א ביקרה הנהלת בנק מרכנתיל במאפיית מצות יד שמורה לפסח – 'משמרת המצות' שם התרשמו מתהליך אפיית המצות, החל משלב טחינת הקמח וכלה בעשיית המצות עצמן עד ליציאת המצות מהתנור, בתוך פחות מח"י רגעים.
"הסיור היה מרגש ומועיל במיוחד, וחשנו את התמיכה הרבה לפעילות שלנו בליווי הפיננסי ובהבנת הצרכים הייחודים של מוסדות התורה והחסד החרדיים. אנו למדים כי התמיכה במוסדות חרדיים הינה הרבה יותר מעסק כלכלי. בימים אלו לדוגמה הענקנו אשראי למוסדות על מנת שיוכלו להקדים את תשלום המשכורות לעובדים לפני החג כדי שיוכלו לרכוש את צרכי החג בכבוד", סיכם המנכ"ל שוקי בורשטיין.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו